Ugrás a tartalomhoz
  • 0

4-44-113 hiba és teljes használhatatlanság


fajtad@gmail.com

Kérdés

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1
  • Telekom

Szia! Köszönjük megkeresésedet. Kérjük, hogy indítsd újra az eszközödet és frissítsd böngésződet, valamint töröld a mindenkori előzményeket. Az adatkapcsolatot (wifi/mobilinternet) is ellenőrizd le, mivel emiatt is lehet lassú/sikertelen betöltést tapasztalni (pl: modem áramtalanítás 2-3 percre). Amennyiben a hiba továbbra is fennáll, észrevételedet a weboldalunkon felugró chat ablakban jelezheted munkatársainknak. Köszönjük. ^Noel

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...