Simon Posztolva ekkor: 2021. október 9. Megosztás Posztolva ekkor: 2021. október 9. Miért nem tudom használni, eddig jó volt Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2021. október 12. Telekom Megosztás Posztolva: 2021. október 12. Szia Simon! Köszönjük szépen megkeresésedet. Abban az esetben, ha 6.0 verziójú Android rendszer fut a készülékeden, akkor annak a hibájáról a műszaki kollégáink már tudnak. Javasoljuk, hogy időszakonként indítsd újra az eszközödet, és ha van elérhető újabb verziójú szoftver, futtasd le, illetve az alkalmazásokat is. Átmeneti megoldásként a weboldalunk használatát ajánljuk figyelmedbe, valamint, ha a családban van frissebb szoftverrel rendelkező személy, az ő eszközén belépve a kiegészítő szolgáltatásainkat be tudod kapcsolni előfizetésedre, majd adatvédelmi okok miatt lépj is ki. Megértésedet köszönjük. ^Noel Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Várhegyi Mihály Posztolva: 2021. december 24. Megosztás Posztolva: 2021. december 24. Ekkor: 2021. 10. 12. at 10:59, Telekom szakértő írta: Szia Simon! Köszönjük szépen megkeresésedet. Abban az esetben, ha 6.0 verziójú Android rendszer fut a készülékeden, akkor annak a hibájáról a műszaki kollégáink már tudnak. Javasoljuk, hogy időszakonként indítsd újra az eszközödet, és ha van elérhető újabb verziójú szoftver, futtasd le, illetve az alkalmazásokat is. Átmeneti megoldásként a weboldalunk használatát ajánljuk figyelmedbe, valamint, ha a családban van frissebb szoftverrel rendelkező személy, az ő eszközén belépve a kiegészítő szolgáltatásainkat be tudod kapcsolni előfizetésedre, majd adatvédelmi okok miatt lépj is ki. Megértésedet köszönjük. ^Noel Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Várhegyi Mihály Posztolva: 2021. december 24. Megosztás Posztolva: 2021. december 24. Ekkor: 2021. 10. 12. at 10:59, Telekom szakértő írta: Szia Simon! Köszönjük szépen megkeresésedet. Abban az esetben, ha 6.0 verziójú Android rendszer fut a készülékeden, akkor annak a hibájáról a műszaki kollégáink már tudnak. Javasoljuk, hogy időszakonként indítsd újra az eszközödet, és ha van elérhető újabb verziójú szoftver, futtasd le, illetve az alkalmazásokat is. Átmeneti megoldásként a weboldalunk használatát ajánljuk figyelmedbe, valamint, ha a családban van frissebb szoftverrel rendelkező személy, az ő eszközén belépve a kiegészítő szolgáltatásainkat be tudod kapcsolni előfizetésedre, majd adatvédelmi okok miatt lépj is ki. Megértésedet köszönjük. ^Noel Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Simon
Miért nem tudom használni, eddig jó volt
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
3 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.