Roli81

Előfizetés beállításai nem láthatóak

Kérdés

Üdvözlöm!

A kérdésem az lenne, hogy a telekom alkalmazásban több előfizetést kezelek, most a legújabb előfizetésnél az előfizetés adatait megjeleníti az applikáció, azonban a további beállításokat, ahol a hívás, és internetbeállítások vannak, viszont nem, mindig hibát ír ki, mégpedig, hogy " Request is not allowed ".

Ugyanezt csinálja webes felületen is, csak ott nem ír hibát, hanem üres marad az oldal.

Mit tegyek, hogy ez is normálisan működjön?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Szia Roli! Sajnáljuk, hogy hibát tapasztalsz!  Kérjük, hogy frissítsd az appot, ha még nem tetted meg. Ezt követően a készülékben végezd el a következő lépéseket: beállítások/alkalmazások/Telekom/Tárhely/azon belül pedig adatok törlése. Ha továbbra sem működik megfelelően, kérünk, privát üzenetben vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy bekérhessük a szükséges adatokat. ^Andrea

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most