Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Előfizetés beállításai nem láthatóak


Roli81

Kérdés

Üdvözlöm!

A kérdésem az lenne, hogy a telekom alkalmazásban több előfizetést kezelek, most a legújabb előfizetésnél az előfizetés adatait megjeleníti az applikáció, azonban a további beállításokat, ahol a hívás, és internetbeállítások vannak, viszont nem, mindig hibát ír ki, mégpedig, hogy " Request is not allowed ".

Ugyanezt csinálja webes felületen is, csak ott nem ír hibát, hanem üres marad az oldal.

Mit tegyek, hogy ez is normálisan működjön?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1
  • Telekom

Szia Roli! Sajnáljuk, hogy hibát tapasztalsz!  Kérjük, hogy frissítsd az appot, ha még nem tetted meg. Ezt követően a készülékben végezd el a következő lépéseket: beállítások/alkalmazások/Telekom/Tárhely/azon belül pedig adatok törlése. Ha továbbra sem működik megfelelően, kérünk, privát üzenetben vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy bekérhessük a szükséges adatokat. ^Andrea

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...