Babszi

Készülék vásárlás - elállási jog

Kérdés

Sziasztok!
Új előfizető vagyok. Szolgáltatás mellé vásároltam részletfizetéssel egy telefont, előleget is fizettem, viszont 1 hónap elteltével arra jutottam, hogy nem vagyok megelégedve a készülékkel. Mivel kicsúsztam a 14 napos elállási határidőből,  tudok valamit tenni annak érdekében, hogy másik, drágább készülékre legyen cserélve, vagy másik készüléket vásárolhassak részletfizetéssel? Ma van kereken 1 hónapja, hogy nálam van a készülék.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Szia @Babszi

1 hónap elteltével a készülékre vonatkozó elállási joggal nincs lehetőség élni, ezt becserélni, beszámoltatni nincs lehetőség. 
Vásárlási lehetőségekkel kapcsolatban, kötbérmentesen új előfizetéssel van lehetőséget készüléket vásárolni. Ennek feltételeiről, javasoljuk, mihamarabb vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot, leggyorsabban, weblapunkon felugró chat-en. ^Oszkár

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most