Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Készülék vásárlás - elállási jog


Babszi

Kérdés

Sziasztok!
Új előfizető vagyok. Szolgáltatás mellé vásároltam részletfizetéssel egy telefont, előleget is fizettem, viszont 1 hónap elteltével arra jutottam, hogy nem vagyok megelégedve a készülékkel. Mivel kicsúsztam a 14 napos elállási határidőből,  tudok valamit tenni annak érdekében, hogy másik, drágább készülékre legyen cserélve, vagy másik készüléket vásárolhassak részletfizetéssel? Ma van kereken 1 hónapja, hogy nálam van a készülék.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1
  • Telekom

Szia @Babszi

1 hónap elteltével a készülékre vonatkozó elállási joggal nincs lehetőség élni, ezt becserélni, beszámoltatni nincs lehetőség. 
Vásárlási lehetőségekkel kapcsolatban, kötbérmentesen új előfizetéssel van lehetőséget készüléket vásárolni. Ennek feltételeiről, javasoljuk, mihamarabb vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot, leggyorsabban, weblapunkon felugró chat-en. ^Oszkár

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...