privatposta

Inaktív szám aktiválása hogyan??? Sürgős

Kérdés

Nem aktív a Dominó kártyám. Fel lett töltve 1 évre novemberben, aztán "kikapcsolódott." a Telekom által. Mivel nem aktív a szám ezért nem tudok telefonos és egyéb ügyintézőhöz sem fordulni. Nem sokszor van a szám használatban, csak veszély esetén, ezért most vettük észre. Talán adategyeztetés elmaradása miatt? Még ezt sem tudom, hiába van megadva mindenféle elérhetőségem az alkalmazásban. Ez nagyon gáz...

Mit kell tennem, hogy aktív legyen, rajta az egyenlegemmel?

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: privatposta

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

3 válasz erre a kérdésre

Megválaszolom magamnak.

Sehogy. 

Mivel élő ügyfélszolgálat nem vette fel a telefonokat, kénytelen voltam beutazni 120 km-re egy t-pontba. Gyors voltam, mert egy perc volt az egész. Az adategyeztetés után 2 hónapig van kikapcsolva a szám, eddig várnak. Ezután már nem lehetséges visszakapcsolni. Én 2 hónap és 6 nap után mentem be. Ezért az infóért még utaztam 120 km-t, mert nem volt elérhető telefonon egyetlen  ügyfélszolgálat sem. 

Hasznos a válasz, ki is pipálom. Remélem másnak is hasznos lesz.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hát pont ez az. Semmilyen módon nem lehet a Telekommal kapcsolatba lépni. Legalább 25 számot hívtam eddig. Volt benne 5 db. 1414-es is. A rendszer nem fogadja el a hívást csak arról a telefonról illetve aktív Telekomos telefonról. Az egész úgy ***** ahogy van. Sms-t lehet hogy kaptam, de ha nem nézte meg az idős tulajdonos, akkor mi van? Az én mail címem van regisztrálva, de arra nem kaptam üzenetet. Telekom appon is aktív volt és csak egyszer kaptam egy üzenetet, hogy már nem aktív. Egyik T partner sem veszi fel a telefont. A maradék 20 hívás oda ment az ország különböző pontjaira. Áááá. Ez már a legalja.

Menjek be  személyesen, utazzak 120 km-t, hogy visszakapcsolják a számot 3 hét múlva....

Persze csak Tpont ban.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Az adategyeztetés időpontjáról SMS-ben értesítenek és ha az adott időpontig nem végzed el, akkor előfordulhat, hogy ez miatt lett felfüggesztve a kártyád.

Ügyfélszolgálaton személyesen vagy a 1414-es telefonszámon tudod intézni a visszakapcsolást. Másik készülékről (akár nem Telekom hálózatból) is felhívhatod.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most