Pár hónapja rendeltem tv előfizetést a csomagomhoz, ami addig bridge módban volt. Miután a tv box megérkezett, még vagy 2-3 hétig bridge módban maradt a router, majd egyik nap úgy döntött, hogy inkább mégse, és visszaállt router módba. A tv-nek addig se volt semmi baja, viszont akármennyire kűzdök, az egyetlen lehetőségként a tv előfizetés lemondását javasolja az ügyfélszolgálat. Ez tényleg ennyire megoldhatatlan probléma egy multicégnél a 21. században? Van bármi alapja a tiltásnak, azon kívül, hogy így kényelmesebb a telekomnak? Valamint van bármi lehetőségem a lemondáson kívül, vagy mondjam le, és kössek egy FLIP-et külön, csak a tv miatt?
Kérdés
Shadowprince
Sziasztok,
Pár hónapja rendeltem tv előfizetést a csomagomhoz, ami addig bridge módban volt. Miután a tv box megérkezett, még vagy 2-3 hétig bridge módban maradt a router, majd egyik nap úgy döntött, hogy inkább mégse, és visszaállt router módba. A tv-nek addig se volt semmi baja, viszont akármennyire kűzdök, az egyetlen lehetőségként a tv előfizetés lemondását javasolja az ügyfélszolgálat. Ez tényleg ennyire megoldhatatlan probléma egy multicégnél a 21. században? Van bármi alapja a tiltásnak, azon kívül, hogy így kényelmesebb a telekomnak? Valamint van bármi lehetőségem a lemondáson kívül, vagy mondjam le, és kössek egy FLIP-et külön, csak a tv miatt?
Sagemcom 3890v3 HGW-ről van szó.
Előre is köszi a válaszokat.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.