Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Tv go applikáció hiba


villl

Kérdés

4 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 2
  • Telekom

Szia! Elnézésedet kérjük a késedelmes válaszadásunkért. Jelenleg nem tudunk lejátszási problémáról a Telekom TVGO szolgáltatásunk esetében. A legfrissebb verziója az applikációnknak Play áruház esetében a 2.0.501. Javasoljuk, hogy indítsd újra készülékedet és futtasd le az elérhető szoftver és alkalmazásokat, mivel naprakész eszköz biztosít problémamentes működést. További segítség lehet, ha megtekinted az internet kapcsolatodat, mivel ha ingadozik a hálózat, okozhat működésbeli hibákat. Köszönjük. ^Noel

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom
7 órája, Ildiko969 írta:

Kedves Telekom Szakértő. Nem is értem, hogy miért nem tudtok lejátszási problémáról. 2 hónapja jelentettem be. 2 hónapig ültetek a hibán és ma kaptam egy sms-t, hogy nem nálatok van a hiba.

Szia! Kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot a m.me/TelekomHU felületen és segítünk. ^Kriszti

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...