NaVi Posztolva ekkor: 2022. április 1. Jelentés Megosztás Posztolva ekkor: 2022. április 1. Sziasztok, Az alábbi problémával kapcsolatban kérnék tanácsot Új lakhelyre költöztünk nemrég és itt jelentek meg először a problémák. Kimenő hívás esetén hiába van 2es vagy 3-as mobiltérerősség beltérben, a hívás (csörgés) nem indul el. Egy idő után a térerő leesik 0-ra, majd a telefon kiírja, hogy mobilszolgáltató nem található. Hívás közben nem mozgok, ugyanott tartózkodom. Bejövő hívásokról csak sms-t kapok. Ha mégis telefonálnom kell, akkor ki kell állnom a terasz egy bizonyos pontjára, és második vagy harmadik próbálkozásra elindul a hívás. Aránylag régi volt a telefon (Redmi Note 5), ezért 1 hete lecseréltem egy újabbra, (Note 10 pro), de ennek ellenére a hiba megmaradt. Bejelentettem a Telekomnál, de azt a jvisszaelzést kaptam a vizsgálat után, hogy a lefedettség rendben van. Időközben átcseréltük feleségemmel a sim kártyáinkat a mobilokban, de az ő telefonjában (Redmi 9T) az én sim-em ugyanúgy viselkedett, míg az ő Telekom sim-je tette a dolgát rendesen az én telefonomban. Ezek után ma kértem egy sim cserét, de a hiba még mindig megvan.... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
uzman Posztolva: 2022. április 2. Jelentés Megosztás Posztolva: 2022. április 2. Szia Esetleg a közelben lakókat (akik Telekomosak) meg tudod kérdezni, hogy ők is hasonló dolgokat tapasztalnak? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
NaVi Posztolva: 2022. április 2. Szerző Jelentés Megosztás Posztolva: 2022. április 2. Szia, Köszönöm a tanácsot, de sajnos az egyedüli közeli Telekomos a közelben a feleségem. A legközelebbi ittlakó *****fonos (nála nincs térerő). Illetve aki Telekomosként megfordult nálunk (és volt telefonhívása nálunk), annál sem észleltünk problémát. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Adrien Posztolva: 2022. április 7. Jelentés Megosztás Posztolva: 2022. április 7. Sziasztok Hasonló a gondom.Én térerő probléma miatt váltottam szolgáltatót számhordozással.Három telekomos előfizetés van a családban,mindhárom használható a lakásban.Az én telefonszámom viszont nem akar megfelelően működni.4g net,de se hívni se fogadni nem tudok.Másik számról csörgettem:nem elérhető.Néhány másodperc múlva kapok sms-t nem fogadott hívásról...Szolgálató szerint minden rendben.Ezért kár volt váltani. Ha megtalálod a megoldást kérlek jelezd! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
NaVi Posztolva: 2022. április 25. Szerző Jelentés Megosztás Posztolva: 2022. április 25. Sziasztok, Végre megoldódott a probléma. Nem hagyott nyugodni a dolog és mégegyszer beprobálkoztam az ügyfélszolgálatnál. Szerencsémre ez az ügyfélszolgálatos egyből sejtette, hogy mi a probléma oka: a VoLTE nem volt a számomhoz hozzárendelve, így a telefonon hiába volt bekapcsolva, az nem működött ... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.