Kozee Posztolva ekkor: 2022. május 19. Megosztás Posztolva ekkor: 2022. május 19. A dominó kártyán megtörtént az adategyeztetés online is és kedden személyesen is. De a lekérdezéskor azt mondják a központban hogy még egy régi cím szerepel ami a régi tulajdonosé volt. Akkor most minek egyeztetni az adatokat ha nem is írják át? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2022. május 20. Telekom Megosztás Posztolva: 2022. május 20. Szia! Az évenkénti adategyeztetést jogszabály írja elő, ettől egyik szolgáltató sem térhet el. Ugyanakkor sikeres egyeztetést követően az ennek során megadott adatokkal kellene frissülnie a nyilvántartásunknak, legkésőbb néhány napon belül. Kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a honlapunkon elérhető chat-en, ahol kollégáink utánanéznek, hogy mi lehet a gond és segítséget nyújtanak abban is, hogy a megfelelő címadatok kerüljenek a telefonszámodhoz. ^Dániel Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Kozee
A dominó kártyán megtörtént az adategyeztetés online is és kedden személyesen is. De a lekérdezéskor azt mondják a központban hogy még egy régi cím szerepel ami a régi tulajdonosé volt. Akkor most minek egyeztetni az adatokat ha nem is írják át?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.