Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Tradfri gateway kapcsolati probléma


Berkib

Kérdés

Sziasztok!

Beléptem az IKEA-s okosotthon világába, 2 égővel, egy konnektorral és hozzá egy kapcsolóval. Beállítás simán ment, azonban pontosan nem tudom mennyi idő elteltével az IKEA alkalmazás nem tud csatlakozni a gatewayhez. Újraindítom az eszközt, akkor van hogy az megoldja, van hogy nem..

  • Statikus IP címed adtam az eszköznek, a router beállítása szerint a gateway csatlakoztatva van a hálózatra.
  • iOS-en kikapcsoltam a privát IP címet, hátha az akasztotta meg, de nem.
  • iOS-en hozzá van adva a Homekit alkalmazáshoz, ott az ikea appra azt írja, hogy NYITVA
  • Van rajta 3 kis LED, azoknak világítaniuk kell, ha minden rendben van, és világít mindhárom.
  • A kapcsoló működik akkor is, ha a telefon nem tud csatlakozni az app-hoz, szóval a gatewayen belül szerintem minden rendben lehet.
  • Cseréltettem a gatewayt, de nem segített.
  • Legfrissebbek az eszközök firmware-jei és a telefonos app is.
  • Cseréltem adapter fejet és hálózati kábelt is (de mivel néha működik, így nem hiszem, hogy ezek a bajosak), próbálok majd most egy új micro-usb kábelt is.
  • Routerem Sagemcom F@st 3890 V3

Esetleg valaki járt már így? Hogy tudta megoldani? Kifogytam az interneten talált megoldásokból. Köszönöm a segítséget!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

0 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Még nincsenek válaszok erre a kérdésre

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...