Berkib

Tag
  • Tartalmak

    7
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Berkib a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag
  1. Sziasztok! Beléptem az IKEA-s okosotthon világába, 2 égővel, egy konnektorral és hozzá egy kapcsolóval. Beállítás simán ment, azonban pontosan nem tudom mennyi idő elteltével az IKEA alkalmazás nem tud csatlakozni a gatewayhez. Újraindítom az eszközt, akkor van hogy az megoldja, van hogy nem.. Statikus IP címed adtam az eszköznek, a router beállítása szerint a gateway csatlakoztatva van a hálózatra. iOS-en kikapcsoltam a privát IP címet, hátha az akasztotta meg, de nem. iOS-en hozzá van adva a Homekit alkalmazáshoz, ott az ikea appra azt írja, hogy NYITVA Van rajta 3 kis LED, azoknak világítaniuk kell, ha minden rendben van, és világít mindhárom. A kapcsoló működik akkor is, ha a telefon nem tud csatlakozni az app-hoz, szóval a gatewayen belül szerintem minden rendben lehet. Cseréltettem a gatewayt, de nem segített. Legfrissebbek az eszközök firmware-jei és a telefonos app is. Cseréltem adapter fejet és hálózati kábelt is (de mivel néha működik, így nem hiszem, hogy ezek a bajosak), próbálok majd most egy új micro-usb kábelt is. Routerem Sagemcom F@st 3890 V3 Esetleg valaki járt már így? Hogy tudta megoldani? Kifogytam az interneten talált megoldásokból. Köszönöm a segítséget!
  2. Telekom kicserélte a routert nagy nehezen, azóta semmi baja a játéknak.
  3. Nekem is már más játéknál is előjön (Tom Clancy's Breakpoint) és a telekom ügyfélszolgálat most tette rám a telefont a mondat közben. Vagy megszakadt már nem tudom. Szarnak a problémába
  4. Sziasztok! Nemrég váltottam gigabites Telekom internetre (+TV) *****-ről. Mióta megtörtént a váltás, azóta a Modern Warfare 2019 és Warzone játék blzbntbgs000003f8 hibakóddal a játék indítása után 5-10 perccel kidobál. Többször pedig utána vissza se enged csatlakozni a játékba (amikor másnap beenged, nem tudom akkor miért). A Battle-net is eldobja a kapcsolatot, de rögtön visszacsatlakozik. Miközben ez történik, addig az internet is meglassul (más eszközön chateltem közben Wifin). Amíg működik a játék, addig jó a latency. Más alkalmazás, vagy játék ezt nem csinálja, Battle.neten keresztül futó más játék sem. Próbáltam port forwardingot (windowson keresztül, router felületén nem tudtam kiigazodni), IPv4 priorizálást, játék újratelepítést, battle.net újratelepítést, router újraindítást, resetet. Nem fut magas sávszélességet igénylő egyéb alkalmazás a háttérben. A gép vezetékkel kapcsolódik a routerre, más hálózati eszköz nincs a gép és a játék szerverei között. Most a router gyári beállításokkal fut és továbbra sem működik. Ha jól emlékszem IPTV nem akad meg eközben. Esetleg valakinek volt hasonló? Előre is köszönöm a segítséget! Üdv!
  5. Napi legalább egyszer próbáljuk, 20 perc után fel szoktuk adni. Vagy lehet túl korán adjuk fel?
  6. Sziasztok! Nekem is hasonló a problémám, annyi "kis" plusszal, hogy én április 9-én rendeltem, 19-én kellett volna átvenni, ehhez képest 20-án hívtak, éppen hívásban voltam (telefonközpontos munka) és nem tudtam felvenni. Azóta nem lehet elérni az ügyfélszolgálatot. 27-e van és nincs egy csepp hír se a telefonról. Arról nem is beszélve, hogy 4-szer voltunk személyesen bent és 4 ember 5 félét beszélt. Nincs nekik valami oktatás? Hebegnek-habognak és a kérdésre nem képesek válaszolni. Először azt mondták, hogy mondjuk le ott helyben a rendelést és helyben csinál egy másikat, ami nem online rendelés (nincs adategyeztetés). Aztán most legutóbb már le se lehet mondani, mert nem volt adategyeztetés. Kösz. Legalább 2-szer kell megerősíteni rendelés előtt, de szükséges még harmadjára is. Király és gördülékeny ügyintézés. Az előlegről se képesek egyértelműt mondani. Indult 30ezerről, második találkozáson lett 40 és utoljára a hölgy már 55ezret számolt. Köszönjük részletfizetés. (55ezer a telefon árának a fele.) Én már nem tudom kihez forduljak, telefonon nem érek el semmit, személyesen meg inkompetensek. ÉS MÉG LEMONDANI SE TUDOM A RENDELÉST *nevetésből sírás és sarokba kuporodás* Mit lehet ezzel tenni?