Berkib

Tag
  • Tartalmak

    4
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Berkib a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Sziasztok! Nemrég váltottam gigabites Telekom internetre (+TV) *****-ről. Mióta megtörtént a váltás, azóta a Modern Warfare 2019 és Warzone játék blzbntbgs000003f8 hibakóddal a játék indítása után 5-10 perccel kidobál. Többször pedig utána vissza se enged csatlakozni a játékba (amikor másnap beenged, nem tudom akkor miért). A Battle-net is eldobja a kapcsolatot, de rögtön visszacsatlakozik. Miközben ez történik, addig az internet is meglassul (más eszközön chateltem közben Wifin). Amíg működik a játék, addig jó a latency. Más alkalmazás, vagy játék ezt nem csinálja, Battle.neten keresztül futó más játék sem. Próbáltam port forwardingot (windowson keresztül, router felületén nem tudtam kiigazodni), IPv4 priorizálást, játék újratelepítést, battle.net újratelepítést, router újraindítást, resetet. Nem fut magas sávszélességet igénylő egyéb alkalmazás a háttérben. A gép vezetékkel kapcsolódik a routerre, más hálózati eszköz nincs a gép és a játék szerverei között. Most a router gyári beállításokkal fut és továbbra sem működik. Ha jól emlékszem IPTV nem akad meg eközben. Esetleg valakinek volt hasonló? Előre is köszönöm a segítséget! Üdv!
  2. Napi legalább egyszer próbáljuk, 20 perc után fel szoktuk adni. Vagy lehet túl korán adjuk fel?
  3. Sziasztok! Nekem is hasonló a problémám, annyi "kis" plusszal, hogy én április 9-én rendeltem, 19-én kellett volna átvenni, ehhez képest 20-án hívtak, éppen hívásban voltam (telefonközpontos munka) és nem tudtam felvenni. Azóta nem lehet elérni az ügyfélszolgálatot. 27-e van és nincs egy csepp hír se a telefonról. Arról nem is beszélve, hogy 4-szer voltunk személyesen bent és 4 ember 5 félét beszélt. Nincs nekik valami oktatás? Hebegnek-habognak és a kérdésre nem képesek válaszolni. Először azt mondták, hogy mondjuk le ott helyben a rendelést és helyben csinál egy másikat, ami nem online rendelés (nincs adategyeztetés). Aztán most legutóbb már le se lehet mondani, mert nem volt adategyeztetés. Kösz. Legalább 2-szer kell megerősíteni rendelés előtt, de szükséges még harmadjára is. Király és gördülékeny ügyintézés. Az előlegről se képesek egyértelműt mondani. Indult 30ezerről, második találkozáson lett 40 és utoljára a hölgy már 55ezret számolt. Köszönjük részletfizetés. (55ezer a telefon árának a fele.) Én már nem tudom kihez forduljak, telefonon nem érek el semmit, személyesen meg inkompetensek. ÉS MÉG LEMONDANI SE TUDOM A RENDELÉST *nevetésből sírás és sarokba kuporodás* Mit lehet ezzel tenni?