Berkib

Tag
  • Tartalmak

    2
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Berkib a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Napi legalább egyszer próbáljuk, 20 perc után fel szoktuk adni. Vagy lehet túl korán adjuk fel?
  2. Sziasztok! Nekem is hasonló a problémám, annyi "kis" plusszal, hogy én április 9-én rendeltem, 19-én kellett volna átvenni, ehhez képest 20-án hívtak, éppen hívásban voltam (telefonközpontos munka) és nem tudtam felvenni. Azóta nem lehet elérni az ügyfélszolgálatot. 27-e van és nincs egy csepp hír se a telefonról. Arról nem is beszélve, hogy 4-szer voltunk személyesen bent és 4 ember 5 félét beszélt. Nincs nekik valami oktatás? Hebegnek-habognak és a kérdésre nem képesek válaszolni. Először azt mondták, hogy mondjuk le ott helyben a rendelést és helyben csinál egy másikat, ami nem online rendelés (nincs adategyeztetés). Aztán most legutóbb már le se lehet mondani, mert nem volt adategyeztetés. Kösz. Legalább 2-szer kell megerősíteni rendelés előtt, de szükséges még harmadjára is. Király és gördülékeny ügyintézés. Az előlegről se képesek egyértelműt mondani. Indult 30ezerről, második találkozáson lett 40 és utoljára a hölgy már 55ezret számolt. Köszönjük részletfizetés. (55ezer a telefon árának a fele.) Én már nem tudom kihez forduljak, telefonon nem érek el semmit, személyesen meg inkompetensek. ÉS MÉG LEMONDANI SE TUDOM A RENDELÉST *nevetésből sírás és sarokba kuporodás* Mit lehet ezzel tenni?