Kérdés

Sziasztok!

Nemrég váltottam gigabites Telekom internetre (+TV) *****-ről. Mióta megtörtént a váltás, azóta a Modern Warfare 2019 és Warzone játék blzbntbgs000003f8 hibakóddal a játék indítása után 5-10 perccel kidobál. Többször pedig utána vissza se enged csatlakozni a játékba (amikor másnap beenged, nem tudom akkor miért). A Battle-net is eldobja a kapcsolatot, de rögtön visszacsatlakozik. Miközben ez történik, addig az internet is meglassul (más eszközön chateltem közben Wifin). Amíg működik a játék, addig jó a latency. Más alkalmazás, vagy játék ezt nem csinálja, Battle.neten keresztül futó más játék sem.

Próbáltam port forwardingot (windowson keresztül, router felületén nem tudtam kiigazodni), IPv4 priorizálást, játék újratelepítést, battle.net újratelepítést, router újraindítást, resetet. Nem fut magas sávszélességet igénylő egyéb alkalmazás a háttérben. A gép vezetékkel kapcsolódik a routerre, más hálózati eszköz nincs a gép és a játék szerverei között. Most a router gyári beállításokkal fut és továbbra sem működik. Ha jól emlékszem IPTV nem akad meg eközben.

Esetleg valakinek volt hasonló? Előre is köszönöm a segítséget!

Üdv!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

A fogyaszovedelem foglalkozik minden olyan esettel, amely a vallalt kotelezettseget tekintve nem teljesul. Na mar most, x ezerert havonta nehezen adod be nekem, hogy egy ps4 konzol hasznalhatatlan a telekom netjevel, gondolj mar bele. 😀😀😀 Feltuntetve ugyanis ez sehol nincs!!! De mindegy is, siman be is perelem megteveszto ajanlattetelert az egesz csalo ceget!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
11 órája, Pepe82 írta:

Nalam ugyanez van, csak szarnak valaszolni vagy barmit tenni... Fogyasztovedelem lesz ebbol

A fogyasztóvédelem csak olyan esetben megoldás, amikor a szolgáltató valamilyen szerződéses kötelezettségét nem teljesíti.

Ha a vállalt garantált sávszélesség fölött marad az internet sebessége sajnos a fogyasztóvédelem se fog tudni segíteni. Bár én személy szerint nem vagyok nagy játékos, javaslom, hogy a játékkal kapcsolatos gyártói, rajongói fórumon érdeklődj, hátha csak egy rendszerbeállítást kell eszközölni annak érdekében, hogy a játékmenet/kapcsolat alkalmazkodjon az új internetcsomaghoz.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nalam ugyanez van, csak szarnak valaszolni vagy barmit tenni... Fogyasztovedelem lesz ebbol

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Telekom kicserélte a routert nagy nehezen, azóta semmi baja a játéknak.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most