Berkib

Tradfri gateway kapcsolati probléma

Kérdés

Sziasztok!

Beléptem az IKEA-s okosotthon világába, 2 égővel, egy konnektorral és hozzá egy kapcsolóval. Beállítás simán ment, azonban pontosan nem tudom mennyi idő elteltével az IKEA alkalmazás nem tud csatlakozni a gatewayhez. Újraindítom az eszközt, akkor van hogy az megoldja, van hogy nem..

  • Statikus IP címed adtam az eszköznek, a router beállítása szerint a gateway csatlakoztatva van a hálózatra.
  • iOS-en kikapcsoltam a privát IP címet, hátha az akasztotta meg, de nem.
  • iOS-en hozzá van adva a Homekit alkalmazáshoz, ott az ikea appra azt írja, hogy NYITVA
  • Van rajta 3 kis LED, azoknak világítaniuk kell, ha minden rendben van, és világít mindhárom.
  • A kapcsoló működik akkor is, ha a telefon nem tud csatlakozni az app-hoz, szóval a gatewayen belül szerintem minden rendben lehet.
  • Cseréltettem a gatewayt, de nem segített.
  • Legfrissebbek az eszközök firmware-jei és a telefonos app is.
  • Cseréltem adapter fejet és hálózati kábelt is (de mivel néha működik, így nem hiszem, hogy ezek a bajosak), próbálok majd most egy új micro-usb kábelt is.
  • Routerem Sagemcom F@st 3890 V3

Esetleg valaki járt már így? Hogy tudta megoldani? Kifogytam az interneten talált megoldásokból. Köszönöm a segítséget!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

0 válasz erre a kérdésre

Még nincsenek válaszok erre a kérdésre

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most