Ugrás a tartalomhoz
  • 0

mihaly

Kérdés

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia!

A frissítések egységesen kell megjelenjenek az azonosít típusú készülékek esetén. Ha a frissítés rövid időn belül nem jelenik meg, nagy valószínűséggel a készüléken belüli hiba okozhatja.
Érdemes ez ügyben a gyártó hivatalos szervizével felvenni a kapcsolatot és utánajárnak a problémának. ^Oszkár

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...