Ugrás a tartalomhoz
  • 0

dragonkalo

Kérdés

Helló!

Szeptember vége fele volt egy csomag és szerződés váltásunk, amiben az én mobilszámomhoz jött egy "Kiegészítő szolgáltatás"-ként HBO Max is, rá is kattintottam a Telekom oldalánál a csomagomnál, hogy regisztráció (nekem már volt meglévő hbo max előfizum, amit előtte direkt lemondtam, lehet ez kavart be),majd belépett a fiókomba az hbo max felületen és ennyi azóta nem működik ugye az HBO maxom mert levan mondva, és valahogy a Telekomos nem kapcsolódott össze vele, viszont már nem tudok rányomni a Telekom oldalán, és azt is írja, hogy "Aktív" a szolgáltatás. Próbáltam ezen az oldalon is: https://www.telekom.hu/lakossagi/hbomax/regisztracio itt miután kérem az sms jelszót, az megjön, beírom de utána nem reagál a "Küldés" gomb , már próbáltam 3 fajta böngészőn is és telefonon is. Beszéltem chaten egy ügyintézővel, ő generált valami hibajegyet erre, meg elkérte a régi hbo-s email címem, és egy új email címet, de azóta se történt semmi a hibajegyem meg sehol nem találom. Köszönöm előre is.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...