Gabor89 Posztolva ekkor: 2022. november 27. Megosztás Posztolva ekkor: 2022. november 27. Sziasztok! Nemrég vettünk egy új TV-t és megpróbáltuk elindítani rajta bármelyik adást, de mindig ezt a hibaüzenetet írja ki: API ARGUMENT IS NOT VALID. Mi lehet itt a probléma? Köszönöm előre is Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2022. november 30. Telekom Megosztás Posztolva: 2022. november 30. Szia Gábor89! Köszönjük szépen megkeresésedet. A televízió készülékhez régi IPTV vevőegység vagy Smart box lett hozzákapcsolva HDMI kábellel? Illetve az eszköz wifin vagy UTP kábellel csatlakozik a modemhez, esetleg történt olyan 2-3 perces áramtalanítás úgy, hogy a routernet kapcsoltad vissza első körben és mikor a rendszer helyreállt, akkor a vevőegységeket is és a probléma fennáll? További segítség lehet, ha a tv távirányító segítségével a megfelelő (ahová a HMDI kábel be lett kötve), pl: HDMI1 csatlakozásra van átkapcsolva a kapcsolat (ott fog megjelenni az élő tv adás)? ^Noel Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Gabor89
Sziasztok!
Nemrég vettünk egy új TV-t és megpróbáltuk elindítani rajta bármelyik adást, de mindig ezt a hibaüzenetet írja ki: API ARGUMENT IS NOT VALID. Mi lehet itt a probléma?
Köszönöm előre is
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.