Igi Posztolva ekkor: 2023. január 12. Jelentés Megosztás Posztolva ekkor: 2023. január 12. Sziasztok ! Következő lenne a kérdésem. Ma váltottam internet szolgáltatót *****ről Telekomra. A gondom a következő. *****nél szépen ment a torrent most viszont a Telekomnál csak letölteni tudok visszafelé nem megy semmi. A torrent kliens azt írja hibának mikor lefuttatok egy tesztet, hogy " port zárva csak letölteni tudok". Kérdésem a következő. Hogyan tudok portot nyitni vagy lehetséges-e egyáltalán. Vagy pedig a szolgáltató felé jelezzem a problémát. Nem vagyok egy számítógép guru ezért ha valaki megtisztel a válasszal kérem úgy tegye, hogy egy egyszerű földi halandó is megértse. Köszönöm Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2023. január 13. Telekom Jelentés Megosztás Posztolva: 2023. január 13. Szia @Igi A kérdéssel kapcsolatban javasoljuk, hogy műszaki kollégáinkkal vedd fel a kapcsolatot 1414-es telefonszámon keresztül, vagy írhatsz nekik kiválasztott kategóriában az Írj nekünk: https://bit.ly/3nxWvCu felületen is. ^Oszkár Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Igi
Sziasztok !
Következő lenne a kérdésem. Ma váltottam internet szolgáltatót *****ről Telekomra.
A gondom a következő. *****nél szépen ment a torrent most viszont a Telekomnál csak letölteni tudok visszafelé nem megy semmi. A torrent kliens
azt írja hibának mikor lefuttatok egy tesztet, hogy " port zárva csak letölteni tudok".
Kérdésem a következő. Hogyan tudok portot nyitni vagy lehetséges-e egyáltalán. Vagy pedig a szolgáltató felé jelezzem a problémát.
Nem vagyok egy számítógép guru ezért ha valaki megtisztel a válasszal kérem úgy tegye, hogy egy egyszerű földi halandó is megértse.
Köszönöm
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.