Tisztelt Telekom forum. Olyan problémám lenne hogy megújítottam a hűségidőm készülék vásárlással együtt. Online rendeltem, chaten segített az ügyintéző. Akkor jelezte hogy nem stimmel valami adat. Mivel új személyigazolványom új így annak a száma nem stimmelt. Ezt át is írta az újra így sikerült is a megrendelés. Viszont ma hozta is a futár a telefont de a személyi igazolvány számom nem stimmelt nála így nem vehettem át a készüléket. Mi a teendő ilyenkor? Az előfizetési hűségem sikeresen megújult, viszont a készüléket nem tudtam átvenni. Újra kell rendelnem?
Kérdés
Attila86
Tisztelt Telekom forum. Olyan problémám lenne hogy megújítottam a hűségidőm készülék vásárlással együtt. Online rendeltem, chaten segített az ügyintéző. Akkor jelezte hogy nem stimmel valami adat. Mivel új személyigazolványom új így annak a száma nem stimmelt. Ezt át is írta az újra így sikerült is a megrendelés. Viszont ma hozta is a futár a telefont de a személyi igazolvány számom nem stimmelt nála így nem vehettem át a készüléket. Mi a teendő ilyenkor? Az előfizetési hűségem sikeresen megújult, viszont a készüléket nem tudtam átvenni. Újra kell rendelnem?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.