Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Cisco ISB2231 kéretlenül elinduló automatikus felvételek


vz42

Kérdés

Sziasztok,

 

Adott a címben szereplő set-top-box. Olyat produkál már nagyon régóta, hogy annak ellenére, hogy soha az életben nem kapcsoltam be és nem is indítottam el automatikus felvételeket, mégis minden héten egyszer csak úgy gondolja, hogy ő most bizony felvesz egy szekérderéknyi műsort. A wifi le van védve természetesen, bár gondolom ez teljesen független "csatorna" attól. Mindig, amikor észreveszem, hogy pirosan világít a felvétel LED, egyesével le kell törölnöm a felvételeket, kiszednem a "Felvételre vár" szekcióból az ott lévőket (ki adja hozzá ezeket?)  és végigpásztázom az amúgy se sok beállítást, ahol nyilván semmi nyoma sincs beállított automatikus felvételnek. Egyedül a manuális felvételnél van beállítva minden paraméter (gondolom default értékek, mert ezt se babráltam még), de az nyilván akkor indul el (ugye?), amikor rányomok arra, hogy felvétel. Vagy a Skynet keze nyom rá?

Találkozott-e már valaki ilyen anomáliával? Remélem, hogy csak én nézek be valamit nagyon. Nagyon ritkán nézek tv-t, leragadtam a régi Videoton meg a HOHOCTB tévékné annol, nekem ez már űrtechnológia. :)

 

Előre is köszönöm a segítséget,

Zoli

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

5 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia Zoli! 

Nem találkoztunk még ilyen visszajelzéssel, egyedi hibabejelentés keretében tudnánk ezt továbbítani műszakisaink felé kivizsgálásra. Ha megírod nekünk privát üzenetben az MT ügyfél-azonosítódat, valamint az előfizető teljes nevét és elérhetőségi mobilszámát, úgy ezek alapján szívesen rögzítjük a bejelentést. ^Dániel

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 2023. 01. 18. at 9:16, Telekom szakértő írta:

Szia Zoli! 

Nem találkoztunk még ilyen visszajelzéssel, egyedi hibabejelentés keretében tudnánk ezt továbbítani műszakisaink felé kivizsgálásra. Ha megírod nekünk privát üzenetben az MT ügyfél-azonosítódat, valamint az előfizető teljes nevét és elérhetőségi mobilszámát, úgy ezek alapján szívesen rögzítjük a bejelentést. ^Dániel

Kedves Dániel,

Köszönöm, írtam üzenetet.

Üdv, Zoli

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok,

Ismét előjött ez a hiba. Miután lezártátok a ticket-et, két napig úgy tűnt, hogy megoldódott, de aztán ismét elindult a felvétel, senki nem tudja, miért. Ebben a pillanatban is épp vesz fel valamit, senki se állította be, hogy ez történjen. Kérlek nézzetek rá ismét, hogy ez mitől lehet.

Köszönöm!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...