Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Hibás TV készülék visszaküldés


CsabaD

Kérdés

Üdvözletem!

Múlt héten kedden kértem a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül gyári hibás Philips 55"-os TV készülék visszaszállítását (elállással rögzítették az igényt). A futárszolgálat még nem jelentkezett. Mennyi idő kell ennek általában, mire kijönnek érte? Illetve a magenta1 díjcsomagomat és hűségidőt, amire ráfrissítettem mennyi idő alatt állítják vissza?

Köszönöm.

Csaba

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia @CsabaD
Tapasztalataink alapján ennyi idő elteltével már szokott jelentkezni a futárszolgálat. Amennyiben pár napon belül nem veszik fel veled a kapcsolatot, kérjük, egyeztess illetékeseinkkel. Akár, weblapunkon elérhető chat ügyfélszolgálatunkon: https://bit.ly/2JzXRGt. 
Utána járnak mi okozhatta a gondot. Együttműködésed köszönjük! ^Oszkár

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...