AndrásDim Posztolva ekkor: 2023. február 6. Megosztás Posztolva ekkor: 2023. február 6. Olaszországban vagyok és nem jó a mobilinternetem. Nem akar sehogy sem betölteni semmi. Hálózatváltás manuális, engedélyezve van az adatroaming a készüléken (ezeket találtam neten). Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2023. február 8. Telekom Megosztás Posztolva: 2023. február 8. Szia András! Sajnálattal olvastuk a problémát. Ahhoz, hogy központilag ellenőrizhessük Roaming és mobilinternet szolgáltatásod, javasoljuk, keresd chat ügyfélszolgálatunkat a weboldalunkon felugró chat ablakban (https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/gyakori-kerdesek/chat_segitseg ). ^Petra Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 davidoldmen Posztolva: november 25. Megosztás Posztolva: november 25. Milyen telefont használsz? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 davidoldmen Posztolva: december 3. Megosztás Posztolva: december 3. Ekkor: 2024. 11. 25. at 14:12, davidoldmen írta: Milyen telefont használsz? Samsung Galaxy S24 Ultra? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
AndrásDim
Olaszországban vagyok és nem jó a mobilinternetem. Nem akar sehogy sem betölteni semmi. Hálózatváltás manuális, engedélyezve van az adatroaming a készüléken (ezeket találtam neten).
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
3 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.