Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Levelezőrendszer hiba


totya_

Kérdés

16 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1

Sziasztok!

Nálam ugyanez van. Én be is jelentettem, elmondták, hogy volt szerdán napközben egy webmailt érintő hiba, Firefoxból nem lehetett bejelentkezni. Mivel a Thunderbird is Mozilla termék, ezért gyanús, hogy itt kavartak el valamit. Azt is elmondta, hogy lehet hogy megcsinálják, de lehet hogy nem. Én azt kérem, hogy jelentsétek be mindenképpen, mert egy bejelentés nem bejelentés, és ismerjük ezt a jó kelet-európai mentalitást, mely szerint "Nincs itt semmi hiba, az ügyfél a hüülyee!".

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Hegyirabló
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Bejelentettem. Közölték: ha a webmailbe betöltődnek az e-mailjeim, nem náluk van a hiba, hanem a Thunderbirdnél, úgyhogy ott kérjek segítséget a problémám megoldásához. Így igaz, "Nincs itt semmi hiba, az ügyfél a hüülyee!".

A Thunderbirdnél itt lehet csatlakozni a hibabejelentéshez, mert valaki már jelezte a hibát:  https://support.mozilla.org/hu/questions/1406808

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Kitka
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Szia!

Újabb fejlemény: kézzel frissítettem a Thunderbird-öt a legújabb verzióra és láss csodát, semmit sem rontott el, minden hibátlanul működik! Bekapcsolt OCSP mellett, úgy ahogy a képen látható előző hozzászólásban.

Szóval vagy a Thunderbird, vagy a Telekom észbe kapott és helyrehozták azt a hibát, ami tegnap reggel még kiverte a biztosítékot.

De most legalább tudjuk, hogy legközelebb mit kell tenni!

  • feltétlenül exportálni kell a Thunderbird régi profilt, mert csak abból állítható vissza ami benne volt!!!
  • utána ellenőrizni kell az SSL-t, szükség esetén vissza kell kapcsolni
  • ha így sem megy, akkor az OCSP-t kikapcsolni
  • ha még így sem jó, akkor letörölni a Thunderbird-öt, korábbi verziót telepíteni, majd arról frissíteni a legújabbra.

Sok sikert a javításhoz!

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Ugyanez a problémám a Thunderbirddel: "Nem felülírható TLS hiba történt..."  A "Postafiók beállításai"-ban a "Kiszolgáló beállításai" oldalmenüben a "Biztonsági beállítások"-nál a "Kapcsolat biztonsága" mellett a "nincs" opciót választottam és a "Hitelesítési módszer": Jelszó, nem biztonságos átvitel-re váltott. Csak így tudom betölteni a postafiókomba a beérkező e-maileket, de azért ez hosszabb távon nem megoldás,  mert a kapcsolat így nem biztonságos.  Előre is köszönöm, ha valaki tud valami rendes megoldást erre a problémára.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok,

én Outlook & Avast kombinációban futottam bele, hogy a mail.t-online.hu alsószintű tanusítványa visszavonásra került, így az Avast levelezésvédelem kézifékje miatt nem töltötte le a leveleket. A funkció kikapcsolása segített csak. Gondolom pár napon belül meggyógyul, amint az Avast szoftvere rájön a dologra. Lehet a TB is ebben a cipőben van.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: szako
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
56 perce, Kitka írta:

Bejelentettem. Közölték: ha a webmailbe betöltődnek az e-mailjeim, nem náluk van a hiba, hanem a Thunderbirdnél, úgyhogy ott kérjek segítséget a problémám megoldásához. Így igaz, "Nincs itt semmi hiba, az ügyfél a hüülyee!".

A Thunderbirdnél itt lehet csatlakozni a hibabejelentéshez, mert valaki már jelezte a hibát:  https://support.mozilla.org/hu/questions/1406808

Én is rányomtam, de szkeptikus vagyok. Eddig teljesen jól ment a Thunderbird, Gmailes fiók is be van állítva rá, azzal semmi gond nincs. Ráadásul tegnap volt egy Mozilla hibájuk, micsoda véletlen, azóta nem jó a Thunderbird kliens.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
49 perce, énFerenc írta:

Eszközök/Beállítások >>> legalul Tanúsítványok, ott átállítjátok Automatikus választásra, az alatta lévő jelölőnégyzetből ( Az OCPS ... bla bla) meg kiveszitek a pipát és működni fog. A T-online műszaki szupportot meg csókoltatom!

Üdv mindenkinek!

Én annyival egészíteném ki, hogy aki vírusírtót használ, annak az SSL/TLS szűrést ki kell kapcsolni a Thunderbird-re, mert önmagában a levelezőben levő beállítással nálunk pl. nem oldódott meg a probléma. Eset Endpoint Antivirus esetén pl.: Beállítások->További beállítások (jobb alsó sarokban)->WEB ÉS E-MAIL->SSL/TLS->SSL/TLS szűrésű alkalmazások listája (szerkesztés)->Listában a C:\Program Files (x86)\Mozilla Thunderbird\thunderbird.exe melletti ellenőrzési művelet -> MELLŐZÉS legyen.

Fontos, hogy ez csak ideiglenes megoldás, ha megoldódik a probléma, vissza kell állítani.

Üdv,
Szabi

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Bizony kezdődik! Nálam is! De szerintem valóban a Thunderbird a hunyó ebben az ügyben. Két egyforma gépből az egyik 32 bites, a másik 64-es. Ma reggel csak a 64 bites frissítette a Thunderbird-öt, a másik nem. Rögtön jelentkezett is a hiba!

A 32 bites most is hibátlanul működik. Erre letöröltem a 64-ről a levelezőt és visszatelepítettem egy régebbi verziót. Azonban baj volt a fiókok létrehozásával. Ekkor kezdtem nyomozni egyéb beállítások után és kiderült, hogy "valami" kikapcsolta az SSL 2.0 és SSL 3.0 beállításokat. Amikor ezeket újra bekapcsoltam, azonnal hibátlanul működött.

Ezek után már csak annyi a bajom, hogy nem tudom rendesen visszatölteni a biztonsági mentésből a helyi mappát. Hogy egészen pontos legyek: visszatölti a leveleket, de csak a legfelső szintet, ami alatta van, abból semmit! Erre nem találok megoldást.

A mellékelt képen látható a verziószám. Az automatikus frissítést letiltottam! Látható az is, hogy a  Tanúsítványok menüben semmit sem kellett kikapcsolni, így is működik!

Az SSL-t ellenőrizzétek, lehet, hogy önmagában annak a visszakapcsolása is segít!

Thunderbird_verzio_2024-05-01.jpg

Thunderbird_SSL_2024-05-01.jpg

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: mickey5
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
9 órája, mickey5 írta:

Szia!

Újabb fejlemény: kézzel frissítettem a Thunderbird-öt a legújabb verzióra és láss csodát, semmit sem rontott el, minden hibátlanul működik! Bekapcsolt OCSP mellett, úgy ahogy a képen látható előző hozzászólásban.

Szóval vagy a Thunderbird, vagy a Telekom észbe kapott és helyrehozták azt a hibát, ami tegnap reggel még kiverte a biztosítékot.

De most legalább tudjuk, hogy legközelebb mit kell tenni!

  • feltétlenül exportálni kell a Thunderbird régi profilt, mert csak abból állítható vissza ami benne volt!!!
  • utána ellenőrizni kell az SSL-t, szükség esetén vissza kell kapcsolni
  • ha így sem megy, akkor az OCSP-t kikapcsolni
  • ha még így sem jó, akkor letörölni a Thunderbird-öt, korábbi verziót telepíteni, majd arról frissíteni a legújabbra.

Sok sikert a javításhoz!

 

Szia.

Köszi, hogy megosztottad a megoldást 😊

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...