Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Számla tartozás


Nagy Ildikó

Kérdés

December 19. én szerzödtem internet és TV előfizetésre. Az 1 hónapban befizettem a számlám felszólítás után,ügyfélszlgált felhívása és számlaszám küldözgetése közepette.

Most a 2. számla sem érkezett meg,de az sms felszólítás igen.Kérdezem HOGY fizessek számlát és hova ha azt nem kapom meg.?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

3 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Kedves @Nagy Ildikó!
Amennyiben csekk alapon várod a számlád és nem érkezik meg, nagy valószínűséggel elektronikus fizetés van beállítva.
Így számláidat online felületünkön (
https://bit.ly/2TgRQIQ) vagy Telekom alkalmazásunkon tudod megtekinteni, rendezni.

Amennyiben ezen változtatni szeretnél, javasoljuk, hogy egyeztess illetékeseinkkel, weblapunkon elérhető chat ügyfélszolgálatunkon: https://bit.ly/2FC7Y09.
Együttműködésed köszönjük! ^Oszkár 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Kedves Ildikó! Kérjük, hogy keress minket ezen az oldalon https://bit.ly/1VfqqM0 felugró chat ablakban és munkatársaink ellenőrzik számláidat és a fizetési beállításokat. Bízunk benne, hogy mihamarabb sikerül kideríteni az okát és megoldani. A kellemetlenségek miatt elnézésedet kérjük és köszönjük a türelmedet! ^Szilvia 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...