Ugrás a tartalomhoz
  • 0

E:100 hibakód


bananaJoe

Kérdés

Amikor az iPad eszközömet, amin a Telekom TV Go alkalmazás fut, kitükrözöm a megfelelő USB-C-HDMI kábellel, a következő hibakód jelenik meg: E:100. Magán, az iPad eszközön tökéletesen működik az app, azonban amint összekötöm a TV-vel a fent említett hiba lép fel. Erre a problémára szeretnék megoldást találni!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

3 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0

Kedves Telekom!

Mit értenek az alatt, hogy nem támogatja a nagy képernyős megosztást? Ha screen mirroringgal osztom meg a tv-re, akkor az mi, ha nem nagyképernyős mód? Ez hogy 2023-ban egy type-c hdmi megosztás nem működik egy streaming applikáció esetében, az több mint kellemetlen egy ekkora szolgáltató részéről!!!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Szia M Krisz! A TV GO szolgáltatás sajnos nem tükrözhető. Pillanatnyilag számítógépen, a telekomtvgo.hu oldalon, illetve Android és iOS operációs rendszerrel rendelkező telefonon és tableten (kizárólag a Telekom TV GO alkalmazást használva) támogatott a lejátszás. Köszönjük a megértésed.  ^Andrea

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...