Amikor az iPad eszközömet, amin a Telekom TV Go alkalmazás fut, kitükrözöm a megfelelő USB-C-HDMI kábellel, a következő hibakód jelenik meg: E:100. Magán, az iPad eszközön tökéletesen működik az app, azonban amint összekötöm a TV-vel a fent említett hiba lép fel. Erre a problémára szeretnék megoldást találni!
Kérdés
bananaJoe
Amikor az iPad eszközömet, amin a Telekom TV Go alkalmazás fut, kitükrözöm a megfelelő USB-C-HDMI kábellel, a következő hibakód jelenik meg: E:100. Magán, az iPad eszközön tökéletesen működik az app, azonban amint összekötöm a TV-vel a fent említett hiba lép fel. Erre a problémára szeretnék megoldást találni!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
3 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.