Érdeklődni szeretnék, hogy az iPhone-os Netflix alkalmazás miért nem érzékeli a Telekom Android box-ot úgy, hogy a megfelelő hálózatra vagyok csatlakozva és az eszköz is be van kapcsolva. A YouTube alkalmazás kivetítése tökéletesen működik, valamint másik TV-n, Chromecast eszközzel működik a Netflix is, csak az Android box-ot nem érzékeli.
Kérdés
fbalint
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy az iPhone-os Netflix alkalmazás miért nem érzékeli a Telekom Android box-ot úgy, hogy a megfelelő hálózatra vagyok csatlakozva és az eszköz is be van kapcsolva. A YouTube alkalmazás kivetítése tökéletesen működik, valamint másik TV-n, Chromecast eszközzel működik a Netflix is, csak az Android box-ot nem érzékeli.
Köszönöm előre is a választ!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
2 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.