Ugrás a tartalomhoz
  • 4

E:105 hibakód


Martin

Kérdés

  • Válaszok 85
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Ajánlott posztok

  • 0

Sziasztok!

Nem tudom, hogy ez oldotta-e meg a problémát, de én áramtalanítottam a routert és a beltéri egységet is, majd 10 perc múlva újra bedugtam a konnektorba őket. Ezek után újra feldobta a szóban forgó hibakódot. Nem kapcsoltam ki sem a tévét, sem a routert, s kb 10 perc múlva újra elérhető lett az összes csatorna. Lehet, csak véletlen pont akkor állt helyre a szolgáltatás, de egy próbát megér.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Sziasztok, szép napot kívánunk! Központi probléma adódott, aminek a javítása még folyamatban van. Elnézéseteket kérjük, a felmerült kellemetlenségért! Természetesen mindent megtesznek illetékesek a mihamarabbi orvoslás érdekében! További türelmetekben bízunk a javításig! ^Petra

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Szia @Evelin1997!

Szomorúan olvastuk, hogy még mindig problémát tapasztalsz szolgáltatásunkkal kapcsolatban.

Áramellátási hiba miatt a Telekom IPTV és Telekom TV szolgáltatásai, valamint a mobil hangszolgáltatás elérhetősége a keddi napon akadozhatott, a helyreállításon folyamatosan dolgoztunk és sikerült a hibát még aznap elhárítani. Első körben javasoljuk az eszközök újraindítását (digitális elosztó /modem/ és beltéri egység), mert - a visszajelzések szerint - általában ez megoldja a rendellenességet.

Amennyiben ezt követően is fennáll a hibajelenség, akkor kérjük, hogy privát üzenetben add meg MT azonosítódat, elérhetőségedet (kapcsolattartói nevet és mobiltelefonszámot), valamint részletesen írd meg mit érzékelsz, hogy a segítségedre lehessünk! Az okozott kellemetlenségért elnézésedet kérjük! Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán

További kérdés esetén keress minket bizalommal, akár Facebookon privát üzenetben is.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom
Ekkor: 2023. 06. 24. at 14:43, Martin írta:

Szépnapot kívánok!

E: 105 hibakódot írja ki a készülék. Megszeretném kérdezni, hogy ezt otthon lehet-e orvosolni vagy központi a probléma? Illetve mit jelenthet ez a kód? Előre is köszönöm.

Üdv: Martin

Kedves Martin!

Nagyon sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál a szolgáltatásunk használata során. Ha továbbra is fennáll, javasoljuk, hogy a boxot, néhány percre áramtalanítsd, majd indítsd újra. Ha ezt követően is észleled a jelenséget, kérjük, hogy írd meg nekünk privát üzenetben az MT azonosítódat, valamint az elérhetőségi mobilszámodat és rögzítünk egy kivizsgálást. ^Rita

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...