Martin Posztolva ekkor: 2023. június 24. Jelentés Megosztás Posztolva ekkor: 2023. június 24. Szépnapot kívánok! E: 105 hibakódot írja ki a készülék. Megszeretném kérdezni, hogy ezt otthon lehet-e orvosolni vagy központi a probléma? Illetve mit jelenthet ez a kód? Előre is köszönöm. Üdv: Martin Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Zsákai Klára Posztolva: január 2. Jelentés Megosztás Posztolva: január 2. Sziasztok! Nem tudom, hogy ez oldotta-e meg a problémát, de én áramtalanítottam a routert és a beltéri egységet is, majd 10 perc múlva újra bedugtam a konnektorba őket. Ezek után újra feldobta a szóban forgó hibakódot. Nem kapcsoltam ki sem a tévét, sem a routert, s kb 10 perc múlva újra elérhető lett az összes csatorna. Lehet, csak véletlen pont akkor állt helyre a szolgáltatás, de egy próbát megér. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Ricsike9120 Posztolva: január 2. Jelentés Megosztás Posztolva: január 2. Valakinél megoldódott màr a probléma? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Zsákai Klára Posztolva: január 2. Jelentés Megosztás Posztolva: január 2. 16 perce, Ricsike9120 írta: Valakinél megoldódott màr a probléma? Nálam (Tatabányán lakom) igen. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: január 2. Telekom Jelentés Megosztás Posztolva: január 2. Sziasztok, szép napot kívánunk! Központi probléma adódott, aminek a javítása még folyamatban van. Elnézéseteket kérjük, a felmerült kellemetlenségért! Természetesen mindent megtesznek illetékesek a mihamarabbi orvoslás érdekében! További türelmetekben bízunk a javításig! ^Petra Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Evelin1997 Posztolva: január 4. Jelentés Megosztás Posztolva: január 4. Nálunk is ez van 3 napja és hiába hívom őket vagy írok nekik semmi... de csekket küldeni nagyon tudnak . Csak tudnám mire mikor tvt se tudunk nézni. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: január 4. Telekom Jelentés Megosztás Posztolva: január 4. Szia @Evelin1997! Szomorúan olvastuk, hogy még mindig problémát tapasztalsz szolgáltatásunkkal kapcsolatban. Áramellátási hiba miatt a Telekom IPTV és Telekom TV szolgáltatásai, valamint a mobil hangszolgáltatás elérhetősége a keddi napon akadozhatott, a helyreállításon folyamatosan dolgoztunk és sikerült a hibát még aznap elhárítani. Első körben javasoljuk az eszközök újraindítását (digitális elosztó /modem/ és beltéri egység), mert - a visszajelzések szerint - általában ez megoldja a rendellenességet. Amennyiben ezt követően is fennáll a hibajelenség, akkor kérjük, hogy privát üzenetben add meg MT azonosítódat, elérhetőségedet (kapcsolattartói nevet és mobiltelefonszámot), valamint részletesen írd meg mit érzékelsz, hogy a segítségedre lehessünk! Az okozott kellemetlenségért elnézésedet kérjük! Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán További kérdés esetén keress minket bizalommal, akár Facebookon privát üzenetben is. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 GeisztRoli Posztolva: április 24. Jelentés Megosztás Posztolva: április 24. Üdv! Az én problémám annyi,hogy minden funkció működik a Telekom tv-n, alkalmazások is szépen futnak, viszont tv csatornák E105 hiba...mi a gond? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: április 24. Telekom Jelentés Megosztás Posztolva: április 24. Kedves GeisztRoli! Kérjük, ha még nem jelezted nekünk, írd meg privát üzenetben érintett MT azonosítódat, elérhetőségi telefonszámoddal és elindítjuk a hiba mielőbbi kivizsgálását és megoldását! Köszönjük! ^Szilvi Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Viki17 Posztolva: június 25. Jelentés Megosztás Posztolva: június 25. (szerkesztve) Tegnap óta e 105 hiba minden csatornán.Az internet viszont működik. Szerkesztve ekkor: június 25. Szerkesztő: Viki17 Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: június 25. Telekom Jelentés Megosztás Posztolva: június 25. Ekkor: 2023. 06. 24. at 14:43, Martin írta: Szépnapot kívánok! E: 105 hibakódot írja ki a készülék. Megszeretném kérdezni, hogy ezt otthon lehet-e orvosolni vagy központi a probléma? Illetve mit jelenthet ez a kód? Előre is köszönöm. Üdv: Martin Kedves Martin! Nagyon sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál a szolgáltatásunk használata során. Ha továbbra is fennáll, javasoljuk, hogy a boxot, néhány percre áramtalanítsd, majd indítsd újra. Ha ezt követően is észleled a jelenséget, kérjük, hogy írd meg nekünk privát üzenetben az MT azonosítódat, valamint az elérhetőségi mobilszámodat és rögzítünk egy kivizsgálást. ^Rita Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Martin
Szépnapot kívánok!
E: 105 hibakódot írja ki a készülék. Megszeretném kérdezni, hogy ezt otthon lehet-e orvosolni vagy központi a probléma? Illetve mit jelenthet ez a kód? Előre is köszönöm.
Üdv: Martin
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
6
2
2
2
Népszerű napok
2024. Január 2.
75
2024. Június 25.
2
2023. December 2.
2
2024. Január 4.
2
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
Telekom szakértő 6 poszt
Niki_05 2 poszt
Gömöri Tamás 2 poszt
Kiss István Gábor 2 poszt
Népszerű napok
2024. Január 2.
75 poszt
2024. Június 25.
2 poszt
2023. December 2.
2 poszt
2024. Január 4.
2 poszt
Posztolt képek
85 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.