BalázsVall Posztolva ekkor: 2023. augusztus 10. Megosztás Posztolva ekkor: 2023. augusztus 10. Üdv! 2 napja jelentettünk internethibát és modem hibát (bekapcsolásra, áram alá helyezésre nem reagál). Nem kaptunk még információt a technikus érkezéséről. Ilyenkor nem adnak meg idősávot a beütemezett technikushoz? Előre is nagyon szépen köszönöm! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2023. augusztus 11. Telekom Megosztás Posztolva: 2023. augusztus 11. Szia @BalázsVall Szerelői csoportunk a hibakezelési folyamatokat egymás után kezeli és oldja meg. Sajnos jelenleg a megnövekedett feladatok miatt lassan tudnak kiérni egy-egy címre, de mindent megtesznek azért, hogy mihamarabb elhárításra kerül az összes hiba. Külön idősáv ilyenkor nincs sajnos. Megértésed köszönjük! ^Oszkár Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
BalázsVall
Üdv!
2 napja jelentettünk internethibát és modem hibát (bekapcsolásra, áram alá helyezésre nem reagál). Nem kaptunk még információt a technikus érkezéséről. Ilyenkor nem adnak meg idősávot a beütemezett technikushoz? Előre is nagyon szépen köszönöm!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.