Ugrás a tartalomhoz
  • 0

e-mail fiók


tothjozsef172

Kérdés

Jó napot az lenne a problémám hogy már több mint 1 hete nem tudom elérni a t-online-os e-mail fiokomat a belépés lehetösékig eljutok de ott megáll nem tudok továbblépni.Probáltam más bongészövel onnan sem megy.A jelszo jól van beirva mert a böngészö megjegyzi ..már évek ota igy használom és nem volt gond..most viszont semmi..nem tudom mi lehet a gond....lehet a korábban másoknál is volt hasonlo gond a t-online-fiokokkal....lehet nálam is ez van??....ha ez van akkor jó lenne minél elöbb javitani.....addig használom a gmail-os fiokomat..

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

3 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Kedves József! Központi problémát nem tapasztalunk szolgáltatásunkban, de persze egyedi hiba állhat az eset hátterében. :( Kérjük, privát üzenetben, vagy a telekom.hu chaten keresztül küldd el nekünk az érintett e-mail címet, mikor és milyen böngészőben próbáltad (lehetőleg verzió számmal együtt), illetve, hogy pontosan mi a hiba, hibaüzenet. Utóbbi esetben képernyőfotó is tökéletes!:) Köszönjük együttműködésed! ^Attila

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Jó napot  hiba kodot nem tudok megadni mert nem ir ki semmi hibakodot csak villan eggyet és nem csinál semmit...egyébként probáltam másik gépröl onnan sem tudok belépni a belépésig eljutok rákantitok a belépés gombra villan eggyet de nem csinál semmit...mozzila firefox az alap böngészöm ..(a verzio számát nem tudom)....probáltam google crhom-al is onnan se megy..csináltam egy virus elenörzést a windows defenderrel...nem talált semmit...(alap viruskeresönek ezt használom)..szerintem a gépemmel nincsen baj..Mint irtam másik gépröl sem tudok belépni....******@t-online.hu...az irintett e-mail cim.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: ADMIN
Személyes adatok eltávolítása
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Szia József! Az adatokkal történő visszaélések miatt kérjük, hogy privát üzenetben írd meg nekünk, hogy pontosan mikor (nap, óra, perc) és milyen verziószámú böngészőben próbáltad meg elérni a t-online-os fiókodat. Ugyanakkor kérjük, hogy csatolj képernyőképet is a konkrét hibaüzenetről és segítünk. Köszönjük együttműködésedet! ^Lia

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...