Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Tv Go


Andi

Kérdés

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Kedves Andi! 

Elsősorban kérjük, hogy töröld, majd töltsd le újra az appot a készülékedre (sok esetben már ez is megoldja a gondot).  Amennyiben ezt követően sincs változás, kérjük, hogy privát üzenetben írd meg nekünk az érintett MT azonosítódat, a Telekom TV GO-hoz regisztrált e-mail címedet és a kapcsolgattatói telefonszámodat. Együttműködésedet köszönjük! ^Lia 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...