Ugrás a tartalomhoz
  • 0

5g mobilnet lassabb mint a 4g


racsi

Kérdés

Érdeklődni szeretnék hogy miért van az hogy az 5g lassabb mint a 4g? Eléggé zavar hogy a nagy reklámozás mellett amit a Telekom csinál ilyen sebességek vannak főleg hogy a legdrágább csomagban vagyok és azért nem ezt vártam.

Képeket is rakok róla az első a 4g a második az 5g de ez látszik is a jobb felső sarokban 

Screenshot_20231004_103129.thumb.jpg.63885b30d79d4c2e6742514da0805e23.jpgScreenshot_20231004_103241.thumb.jpg.b633d733dd94ba3a2d0412b88e4703de.jpg

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia @racsi

Köszönjük visszajelzésedet! 

Az 5G hálózat sebessége több tényezőtől is függhet, mint pl.: lefedettség, illetve a térerő minősége is, amiről ide kattintva találsz információt. Az, hogy mobilinternetezéskor milyen le- és feltöltési sebesség érzékelhető, arról pedig ide kattintva tájékozódhatsz.

Amennyiben az 5G használata során problémát tapasztalsz, akkor első körben az alábbiakat szükséged elvégezni:

"1. Ellenőrizd az 5G lefedettséget: Győződj meg arról, hogy olyan területen tartózkodsz, ahol elvileg elérhető az 5G jel. Ellenőrizd a Telekom hivatalos lefedettségi térképét ide kattintva.

2. Ellenőrizd az eszköz beállításait: Győződj meg róla, hogy az eszközöd megfelelően van beállítva az 5G hálózat használatára. Ellenőrizd, hogy az eszközöd 5G képes, és hogy be van kapcsolva az 5G hálózati elérés. Az eszköz beállításait általában az "Állapotjelző" vagy "Hálózati beállítások" menüpontban találod. Ha nem vagy biztos az eszköz beállításaiban, keresd fel az eszköz kézikönyvét vagy a gyártó weboldalát.

Indítsd újra az eszközt: Egy egyszerű újraindítás sok esetben megoldhatja az 5G hálózattal kapcsolatos problémákat. Indítsd újra az eszközt, és nézd meg, hogy javul-e az 5G kapcsolat."

Abban az esetben, ha a telefonod nem érzékel elegendő térerőt, továbbra is hibát tapasztalsz, akkor weboldalunkon, a chates ügyfélszolgálatunkon is jelezheted kollégáinknál, akik rögzítik a bejelentésed. Munkatársainkat hétköznap 7-22, míg hétvégén és munkaszüneti napokon 7-20 között weboldalunkon, felugró ablakban közvetlenül ide kattintva érheted el. Az okozott kellemetlenségért elnézésed kérjük!

Megértésed és együttműködésed köszönjük! ^Zoltán

További kérdés esetén keress minket bizalommal, akár a weboldalunkon elérhető chates ügyfélszolgálatunkon vagy Facebookon privát üzenetben .

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

A második pont nettó  terelés. Látszik a képen hogy 5g mobilnetet használ a kérdező.  Én ugyan ezt tapasztalom, pedig itt van 100 méterre a torony. Nem Telekomos vagyok, nem is a cég a lényeg, hanem maga az 5g *****vakítás. Nekem egy 1000/1000 előfizetésem van és tó ha a 100 meg van. Fetöltés meg 10-13.  A cég saját 5g routere sem megy gyorsabban. Pedig ***** drága.  De ez a kisebbik baj. A nagyobb hogy a ping is magas. Pedig éppen ennek kéne jobbnak lennia a 4g-nél.  Egy online FPS játékban 400 feletti ping játszhatatlan.  Optikain 15-25 szokott lenni. Más szolgáltatóknál ugyan ezek a problémák.

Tisztelettel: Figlár Géza 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...