janosn931 Posztolva ekkor: 2023. október 9. Megosztás Posztolva ekkor: 2023. október 9. Üdv! Miért van az, hogy amennyiben több szolgáltatásom is van (otthoni és mobil) nem tudok online készüléket rendelni? (iPhone 15 pro max) Nagyon csalódott vagyok, lassan 1 hónapja szeretném a készüléket megvásárolni. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2023. október 10. Telekom Megosztás Posztolva: 2023. október 10. Szia @janosn931! Az általad említett - iPhone 15 Pro Max - készülék jelenleg nem érhető el kínálatunkban. Javasoljuk, hogy kérj értesítést az ajánlatban - amit ide kattintva találsz - a "KÉSZLETÉRTESÍTÉST KÉREK" gombra kattintva és e-mailben tájékoztatunk, ha újabb készlet érkezik. Amennyiben a vásárlás során segítségre lenne szükséged, akkor chates ügyfélszolgálatunkon - amit ide kattintva érhetsz el - kollégáink állnak rendelkezésedre és utánanéznek az előfizetésedhez történő rendelés lehetőségeinek. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! Megértésed és együttműködésed köszönjük! ^Zoltán További kérdés esetén keress minket bizalommal, akár a weboldalunkon elérhető chates ügyfélszolgálatunkon vagy Facebookon privát üzenetben. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
janosn931
Üdv!
Miért van az, hogy amennyiben több szolgáltatásom is van (otthoni és mobil) nem tudok online készüléket rendelni? (iPhone 15 pro max) Nagyon csalódott vagyok, lassan 1 hónapja szeretném a készüléket megvásárolni.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.