Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Beragadt rendelés (11 napja csomagolás alatt álló termék...)


dormantamas

Kérdés

Az alábbi problémába futottam bele... Otthoni Net előfizetéshez rendeltem TV készüléket.... 2 év, hűség, részletfizetés. Ez 2023 október 2. reggel történt. Meg is lepődtem, mert a kiszállítás várható időpontját már 3.-ára jelezte a rendszer.  Harmadikán estefelé, miután se futár, sem sms nem érkezett, ránéztem a rendelésre. Csomagolás alatt státuszban volt... Ellenőriztem a webshopban a készletet is, hátha esetleg közben elfogyhatott.... De elvben raktáron jelezte, és jelezi a weblap jelenleg is. Másnap (október 4.) felhívtam a 1414-et. "Vanda" jelezte, hogy látja a folyamatban lévő megrendelést... Várjam az sms-t. Vártam. Délután semmi... Koraeste semmi. Október 5., telefon újra... Átverekedtem magam "Vandán".... egy emberi ügyintézőig, aki tájékoztatott, hogy épp éves leltár van, és valószínűleg amiatt nem került még átadásra a futárszolgálat részére. Hétfőn, azaz október 9.- én, ha lezárult a leltár, majd átadják, kedden elvileg hozza a futárszolgálat. Közben a szomszédom  pénteken,- október 6.-án azaz a leltár alatt...,- rendelt egy ugyanilyen készüléket, ugyanúgy mint én. Hétfő dél körül telefonáltam újra, mert nem jött se sms, se a státusz nem változott. Azt mondták, majd délután kerülnek átadásra a cuccok, valószínűleg koraeste jöhet sms. Még örültem is, hogy minden rendben van, ugyanaz a futár hozza mindkettőnknek. Estefelé beszéltem a szomszéddal... Neki jött sms, nekem nem. Weboldalon a státusz változatlan. "Csomagolás alatt"... Kedden reggel ugyanez. Délelőtt applikáció ban, chaten, illetve a Facebookon érdeklődtem... Utóbbi eredményeképp kaptam egy hibajegy számot. (Korábban miért nem?) Délután a szomszéd megkapta a csomagot, én meg beállítottam neki a TV-t... Az enyém változatlanul "csomagolják"... Több  telefon, chat session eredménye: Nem tudják mikorra javítják ki a hibát a státuszban, de addig kiszámlázott állapotban, a raktárban van a készülék, és vár, hogy átadják a futárszolgálat részére. Jelezték az illetékesnek, informatikusnak, stb... Többet nem tudnak tenni... Várjak... Hátha egyszercsak megjavul a hiba. Annak okát nem ismerik, megoldani nem tudják, nem jogosultak, de sürgetik az illetékeseket. A hiba észlelése, jelzése utáni 7 nappal idegességemben írtam a weboldalon lévő hibabejelentő űrlapon is. A 9. napon azt a választ kaptam, hogy az utóbbi két napban kerültek bejelentésre ezek a beragadt rendelések, és 3 nap kel, hogy manuálisan tovább görgessék őket... Ezek szerint a chates bejelentések, telefonok, ügyfélszolgálatos ügyintézések hiábavalók voltak? Az hiba űrlapon történt jelzése óta ez elvileg a harmadik nap. Közben tegnap este a webshopban karbantartás volt. Reménykedtem, hogy változik a státusz, és talán ideér végre a készülék. Ma reggel, még mindig "Csomagolas alatt"... A rendelés óta 11. Nap telt el, a várható kiszállítás időpontja ota 10... Hétvégén gyanítom senki nem fog ezen melózni... Azaz ha valami csoda történik esetleg hétfőn, talán keddi napon lehet TV-m. A kommunikált , Telekom által vállalt szállítási határidő után 14-15 nappal...

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom
Ekkor: 2023. 10. 13. at 14:43, dormantamas írta:

Az alábbi problémába futottam bele... Otthoni Net előfizetéshez rendeltem TV készüléket.... 2 év, hűség, részletfizetés. Ez 2023 október 2. reggel történt. Meg is lepődtem, mert a kiszállítás várható időpontját már 3.-ára jelezte a rendszer.  Harmadikán estefelé, miután se futár, sem sms nem érkezett, ránéztem a rendelésre. Csomagolás alatt státuszban volt... Ellenőriztem a webshopban a készletet is, hátha esetleg közben elfogyhatott.... De elvben raktáron jelezte, és jelezi a weblap jelenleg is. Másnap (október 4.) felhívtam a 1414-et. "Vanda" jelezte, hogy látja a folyamatban lévő megrendelést... Várjam az sms-t. Vártam. Délután semmi... Koraeste semmi. Október 5., telefon újra... Átverekedtem magam "Vandán".... egy emberi ügyintézőig, aki tájékoztatott, hogy épp éves leltár van, és valószínűleg amiatt nem került még átadásra a futárszolgálat részére. Hétfőn, azaz október 9.- én, ha lezárult a leltár, majd átadják, kedden elvileg hozza a futárszolgálat. Közben a szomszédom  pénteken,- október 6.-án azaz a leltár alatt...,- rendelt egy ugyanilyen készüléket, ugyanúgy mint én. Hétfő dél körül telefonáltam újra, mert nem jött se sms, se a státusz nem változott. Azt mondták, majd délután kerülnek átadásra a cuccok, valószínűleg koraeste jöhet sms. Még örültem is, hogy minden rendben van, ugyanaz a futár hozza mindkettőnknek. Estefelé beszéltem a szomszéddal... Neki jött sms, nekem nem. Weboldalon a státusz változatlan. "Csomagolás alatt"... Kedden reggel ugyanez. Délelőtt applikáció ban, chaten, illetve a Facebookon érdeklődtem... Utóbbi eredményeképp kaptam egy hibajegy számot. (Korábban miért nem?) Délután a szomszéd megkapta a csomagot, én meg beállítottam neki a TV-t... Az enyém változatlanul "csomagolják"... Több  telefon, chat session eredménye: Nem tudják mikorra javítják ki a hibát a státuszban, de addig kiszámlázott állapotban, a raktárban van a készülék, és vár, hogy átadják a futárszolgálat részére. Jelezték az illetékesnek, informatikusnak, stb... Többet nem tudnak tenni... Várjak... Hátha egyszercsak megjavul a hiba. Annak okát nem ismerik, megoldani nem tudják, nem jogosultak, de sürgetik az illetékeseket. A hiba észlelése, jelzése utáni 7 nappal idegességemben írtam a weboldalon lévő hibabejelentő űrlapon is. A 9. napon azt a választ kaptam, hogy az utóbbi két napban kerültek bejelentésre ezek a beragadt rendelések, és 3 nap kel, hogy manuálisan tovább görgessék őket... Ezek szerint a chates bejelentések, telefonok, ügyfélszolgálatos ügyintézések hiábavalók voltak? Az hiba űrlapon történt jelzése óta ez elvileg a harmadik nap. Közben tegnap este a webshopban karbantartás volt. Reménykedtem, hogy változik a státusz, és talán ideér végre a készülék. Ma reggel, még mindig "Csomagolas alatt"... A rendelés óta 11. Nap telt el, a várható kiszállítás időpontja ota 10... Hétvégén gyanítom senki nem fog ezen melózni... Azaz ha valami csoda történik esetleg hétfőn, talán keddi napon lehet TV-m. A kommunikált , Telekom által vállalt szállítási határidő után 14-15 nappal...

 

Szia Tamás! Szép napot kívánunk Neked és elnézésedet kérjük az okozott kellemetlenségekért. Privát üzenetedben küldd el a rendelési számodat és utána nézünk, hol tart a feldolgozása igényednek. Köszönjük. ^Noel

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...