Ugrás a tartalomhoz
  • 0

E:2006


Németh Róbert

Kérdés

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Kedves Róbert! Nagyon sajnáljuk, hogy problémát tapasztalsz a Telekom TV GO használta során. Első körben, javasoljuk, hogy töröld az Appot, majd telepítsd újra. Ha ezt követően is tapasztalod a problémát, akkor, kérünk, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot  privát üzenetben, hogy minél előbb a segítségedre lehessünk. ^Rita

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...