A mai nap kapcsolatba léptem a telefonos ügyfélszolgálattal, mivel a címben látható díjcsomagomat szerettem volna módosítani.
(Eddig az előfizetés csak a magenta 1 miatt volt meg, viszont használni szeretnénk a továbbiakban.)
Mivel már a SIM kártya sincs meg, olyan régi az előfizetés ezért ESIM-re szerettem volna váltani és díjcsomagot szerettem volna rajta módosítani.
A hölgy elmondása alapján (miután az ügyfél jelszóval is beazonosított) nincs erre lehetőség (még a díjcsomagváltásra sem), csak személyes ügyfélszolgálaton keresztül.
Kérdés
hbarni
Sziasztok!
A mai nap kapcsolatba léptem a telefonos ügyfélszolgálattal, mivel a címben látható díjcsomagomat szerettem volna módosítani.
(Eddig az előfizetés csak a magenta 1 miatt volt meg, viszont használni szeretnénk a továbbiakban.)
Mivel már a SIM kártya sincs meg, olyan régi az előfizetés ezért ESIM-re szerettem volna váltani és díjcsomagot szerettem volna rajta módosítani.
A hölgy elmondása alapján (miután az ügyfél jelszóval is beazonosított) nincs erre lehetőség (még a díjcsomagváltásra sem), csak személyes ügyfélszolgálaton keresztül.
Szeretnék érdeklődni, hogy valóban így van-e.
Köszönöm előre is!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.