Ugrás a tartalomhoz
  • 0

E:105 és egyéb


Kőhalmi Mariann

Kérdés

Tisztelt Telekom,

Már egy hónapja gondom van a Tv szolgáltatással. Két beltérivel rendelkezem. Az egyik azt csinálja, hogy ha kikapcsolom, akkor is még 5 percig kép nélkül szól a hang.

Bekapcsolásnál pedig nagyon lassú, majd tv-nézés közben 5-10 mp-re elmegy hol a kép, hol a hang. Szilveszterkor éjfél előtt egy perccel megszünt a tv adás mind a kép, mind a hang, majd éjfél után 5 perccel ismét visszajött.

Ma azzal szembesültem, hogy 11 órától E 105 hibakódot ír. áramtalanítottam, újraindítottam, de sikertelenül...

11 órától folymatosan hívom Önöket, az alábbi válaszokat kaptam:

1. ki sem cseng

2. nem vagyok regisztrálva a hálózaton

3. jelenleg nem kapcsolható.

Összegezve ez minden, csak nem szolgáltatás.

Kőhalmi Mariann

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Kedves Mariann, jó reggelt! Elnézésed kérjük, hogy csak most tudtunk reagálni megkeresésedre. A tegnap délelőtt jelentkező központi hibát szakértőink tegnap elhárították. Elnézésed kérjük a kellemetlenségek miatt. Amennyiben még tapasztalod, kérjük, fordulj hozzánk bizalommal privát üzenetben, hogy segítségedre lehessünk. ^Zoli

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...