Már egy hónapja gondom van a Tv szolgáltatással. Két beltérivel rendelkezem. Az egyik azt csinálja, hogy ha kikapcsolom, akkor is még 5 percig kép nélkül szól a hang.
Bekapcsolásnál pedig nagyon lassú, majd tv-nézés közben 5-10 mp-re elmegy hol a kép, hol a hang. Szilveszterkor éjfél előtt egy perccel megszünt a tv adás mind a kép, mind a hang, majd éjfél után 5 perccel ismét visszajött.
Ma azzal szembesültem, hogy 11 órától E 105 hibakódot ír. áramtalanítottam, újraindítottam, de sikertelenül...
11 órától folymatosan hívom Önöket, az alábbi válaszokat kaptam:
Kérdés
Kőhalmi Mariann
Tisztelt Telekom,
Már egy hónapja gondom van a Tv szolgáltatással. Két beltérivel rendelkezem. Az egyik azt csinálja, hogy ha kikapcsolom, akkor is még 5 percig kép nélkül szól a hang.
Bekapcsolásnál pedig nagyon lassú, majd tv-nézés közben 5-10 mp-re elmegy hol a kép, hol a hang. Szilveszterkor éjfél előtt egy perccel megszünt a tv adás mind a kép, mind a hang, majd éjfél után 5 perccel ismét visszajött.
Ma azzal szembesültem, hogy 11 órától E 105 hibakódot ír. áramtalanítottam, újraindítottam, de sikertelenül...
11 órától folymatosan hívom Önöket, az alábbi válaszokat kaptam:
1. ki sem cseng
2. nem vagyok regisztrálva a hálózaton
3. jelenleg nem kapcsolható.
Összegezve ez minden, csak nem szolgáltatás.
Kőhalmi Mariann
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.