Szigeti László Posztolva ekkor: január 2. Megosztás Posztolva ekkor: január 2. Ezt nem hiszem el a legnagyobb szolgáltatónál nincs tv adás!!! Magán ügyfél és Prémiun business ügyfél is vagyok de ilyen még nem volt soha!!! De legálább egy sms-t küldhettek volna.... hogy ne húzgáljam össze és szét 1 órája az eszközöket! Szégyeljék magukat!!! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: január 3. Telekom Megosztás Posztolva: január 3. Kedves László! Elnézésed kérjük, hogy csak most tudtunk reagálni megkeresésedre. A tegnap délelőtt jelentkező központi hibát szakértőink tegnap elhárították. Elnézésed kérjük a kellemetlenségek miatt. Amennyiben még tapasztalod, kérjük, fordulj hozzánk bizalommal privát üzenetben, hogy segítségedre lehessünk. ^Andrea Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Szigeti László
Ezt nem hiszem el a legnagyobb szolgáltatónál nincs tv adás!!!
Magán ügyfél és Prémiun business ügyfél is vagyok de ilyen még nem volt soha!!!
De legálább egy sms-t küldhettek volna....
hogy ne húzgáljam össze és szét 1 órája az eszközöket!
Szégyeljék magukat!!!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.