Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Mobiljegy


Lauer Nikolett

Kérdés

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Kedves Lauer Nikolett! Nagyon sajnáljuk, hogy probléma adódott az Alkalmazásunk használta során. Első körben kérünk, hogy frissítsd az Appot, majd próbáld meg újra, hogy továbbra is tapasztalod-e a jelenséget. Ha ezt követően sem működik, kérünk, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot privát üzenetben. Írd meg ott nekünk az alábbi adatokat:

·         a mobilszámodat, melyhez kapcsolódik az Applikáció

·        a telefon típusát

·        operációs rendszer típusát és verziószámát

·        a Mobilvásárlás App verziószámát

·        amennyiben van megjelenő hibaüzenet, annak száma vagy szövege is szükséges

Várjuk megkeresésed, hogy minél előbb a segítségedre lehessünk. Együttműködésedet köszönjük! ^Rita

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...