Lauer Nikolett Posztolva ekkor: január 19. Megosztás Posztolva ekkor: január 19. Helló! Kb 2 napja nem tudom használni a mobilos telekomos bérletemet. Mobilnetem van elegendő. Érvényes a bérlet. Amikor be akarom olvasni a kódot, azt írja, hogy sikertelen kódbeolvasás, tecnikai hiba. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: január 21. Telekom Megosztás Posztolva: január 21. Kedves Lauer Nikolett! Nagyon sajnáljuk, hogy probléma adódott az Alkalmazásunk használta során. Első körben kérünk, hogy frissítsd az Appot, majd próbáld meg újra, hogy továbbra is tapasztalod-e a jelenséget. Ha ezt követően sem működik, kérünk, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot privát üzenetben. Írd meg ott nekünk az alábbi adatokat: · a mobilszámodat, melyhez kapcsolódik az Applikáció · a telefon típusát · operációs rendszer típusát és verziószámát · a Mobilvásárlás App verziószámát · amennyiben van megjelenő hibaüzenet, annak száma vagy szövege is szükséges Várjuk megkeresésed, hogy minél előbb a segítségedre lehessünk. Együttműködésedet köszönjük! ^Rita Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Lauer Nikolett
Helló! Kb 2 napja nem tudom használni a mobilos telekomos bérletemet. Mobilnetem van elegendő. Érvényes a bérlet. Amikor be akarom olvasni a kódot, azt írja, hogy sikertelen kódbeolvasás, tecnikai hiba.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.