Az elmúlt időben azt tapasztalom, hogy az automatikusra állított felvételek eleje, vagy vége lemarad a felvételről. Megkerestem a Magyar Telekomot a problémával, de nem jártam eredménnyel. Arra hivatkoznak, hogy a felvétel a műsorújság alapján indul, vagy ér véget és a műsorújságra nincsen ráhatásuk. Ha a műsor tényleges kezdése vagy befejezés eltér a műsorban közölttől, akkor a probléma fellép és viseljem el, vagy reklamáljak a műsor szolgáltatójánál. A díjat a szolgáltatásért a Magyar Telekomnak fizetem, nem nekik kellene korrekt szolgáltatást nyújtani????
Kérdés
szbj58
Az elmúlt időben azt tapasztalom, hogy az automatikusra állított felvételek eleje, vagy vége lemarad a felvételről. Megkerestem a Magyar Telekomot a problémával, de nem jártam eredménnyel. Arra hivatkoznak, hogy a felvétel a műsorújság alapján indul, vagy ér véget és a műsorújságra nincsen ráhatásuk. Ha a műsor tényleges kezdése vagy befejezés eltér a műsorban közölttől, akkor a probléma fellép és viseljem el, vagy reklamáljak a műsor szolgáltatójánál. A díjat a szolgáltatásért a Magyar Telekomnak fizetem, nem nekik kellene korrekt szolgáltatást nyújtani????
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.