Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Record&Go működési probléma


szbj58

Kérdés

Az elmúlt időben azt tapasztalom, hogy az automatikusra állított  felvételek eleje, vagy vége lemarad a felvételről.  Megkerestem a Magyar Telekomot a problémával, de nem jártam eredménnyel. Arra hivatkoznak, hogy a felvétel a műsorújság alapján indul, vagy ér véget és a műsorújságra nincsen ráhatásuk. Ha a műsor tényleges kezdése vagy befejezés eltér a műsorban közölttől, akkor a probléma fellép és viseljem el, vagy reklamáljak a műsor szolgáltatójánál.  A díjat a szolgáltatásért a Magyar Telekomnak fizetem, nem nekik kellene korrekt szolgáltatást nyújtani????

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia! Kérünk, hogy  keress meg minket  privát üzenetben. Írd meg ott nekünk a szolgáltatáshoz tartozó MT azonosítódat, egy kapcsolat tartó nevet és az elérhetőségi mobilszámodat. Írd meg ott nekünk, hogy pontosan melyik csatornák esetén tapasztalod/tapasztaltad, pontos dátumot, melyik műsorról/műsorokról van szó. Ha van képernyő fotód, akkor azt is csatold majd és utána nézünk a jelzésednek. ^Rita

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...