Ugrás a tartalomhoz
  • 0

számkijelzés


Kovácsné V.M.

Kérdés

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0

Üdvözletem!

Legegyszerűbben a Telekom fiókban, Otthoni szolgáltatás > Otthoni telefon. Itt a Részletek-re kell kattintani és ott meg fog jelenni a kiegészítő szolgáltatásoknál a hívószámkijelzés.

Amennyiben nincs Telekom fiók regisztrálva, úgy a 1414-es ügyfélszolgálati telefonszámon vagy személyesen van lehetőség beállíttatni a szolgáltatást.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...