Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Folyamatosan lagolnak a játékok és packet lossom van van


SonGoku

Kérdés

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Kedves SonGoku!

Kérjük, hogy privát üzenetben add meg a kövezetkő adatokat, hogy továbbítani tudjuk szakembereinknek: cél és forrás IP-cím, illetve trace log! 
A trace log-ot érdemes olyankor futtatni, amikor a probléma tapasztalható (pl.: torlódik a forgalom), hogy megtudjuk vizsgálni, hogy hol nő meg a válaszidő és a csomagvesztés.
Kérjük, hogy a tartalom szolgáltatónál is jelezd a problémát!

Az okozott kellemetlenségért elnézésedet kérjük! Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Zsani

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...