AKViktória Posztolva ekkor: március 2. Megosztás Posztolva ekkor: március 2. Sziasztok! Ma felvettem egy tv műsort de nem történik semmi, ha elindítom a felvételt és a régebbi felvételek amik még megvannak azokkal is ugyanez van. Pedig a régieket már vissza néztem, szóval biztos sikeres felvételek voltak. Újraindítottam a routert meg a set top box-ot is. Tipp? Viki Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: március 4. Telekom Megosztás Posztolva: március 4. Kedves Viki! Sajnáljuk a kellemetlenséget! Amennyiben az eszközök áramtalanítása nem oldotta meg a problémát, kérjük, hogy privát üzenetben vedd fel velünk a kapcsolatot. Küldd el az MT ügyfél-azonosítód, a neved és mobilszámod és rögzítünk egy hibát. Várjuk megkeresésed. ^Zsani Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
AKViktória
Sziasztok!
Ma felvettem egy tv műsort de nem történik semmi, ha elindítom a felvételt és a régebbi felvételek amik még megvannak azokkal is ugyanez van. Pedig a régieket már vissza néztem, szóval biztos sikeres felvételek voltak.
Újraindítottam a routert meg a set top box-ot is.
Tipp?
Viki
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.