TOM15 Posztolva ekkor: március 3. Jelentés Megosztás Posztolva ekkor: március 3. Sziasztok! Telekom TV M díjcsomagom van Record&Go szolgáltatással (Androidos SmartBox). Hetek óta nem tudom visszanézni a felvett adást. Archív TV szolgáltatás se működik. Mindkettő csak tölt, de nem indítja el a műsorokat. Másnál van ilyen? Mit lehetne tenni? Köszi! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: március 3. Telekom Jelentés Megosztás Posztolva: március 3. Szia TOM15! Sajnáljuk a kellemetlenséget! Kérjük, jelezd a hibát az m.me/TelekomHU felületen keresztül, vagy itt privát üzenetben, hogy mielőbb ki tudjuk deríteni az okát és mihamarabb megoldást találjunk rá. Együttműködésedet köszönjük! ^Gabi Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 btubu Posztolva: június 26. Jelentés Megosztás Posztolva: június 26. Sziasztok! Erre a kérdésre végülis lett megoldás? Mert nálunk ugyanez a helyzet (tölt-tölt, de nem indítja el, felvétel+archív) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: június 27. Telekom Jelentés Megosztás Posztolva: június 27. Szia @btubu! Kérjük, jelezd a hibát az m.me/TelekomHU felületen keresztül, vagy itt privát üzenetben adataiddal (MT azonosító + elérhetőséged: mobiltelefonszám), hogy a segítségedre lehessünk! Az okozott kellemetlenségért elnézésedet kérjük! Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
TOM15
Sziasztok!
Telekom TV M díjcsomagom van Record&Go szolgáltatással (Androidos SmartBox).
Hetek óta nem tudom visszanézni a felvett adást. Archív TV szolgáltatás se működik.
Mindkettő csak tölt, de nem indítja el a műsorokat.
Másnál van ilyen? Mit lehetne tenni?
Köszi!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
3 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.