Sipos András Posztolva ekkor: április 1. Megosztás Posztolva ekkor: április 1. Tisztelt Szolgáltató! Az otthoni internetet blokkoltam 2 készüléken. Blokkolás felodásnál pedig hibát jelez az alkalmazás!(többszöri próbálkozás esetén is) Nem tudom visszaállítani! Mi a teendő ilyen esetben? Üdv S.A. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: április 2. Telekom Megosztás Posztolva: április 2. Szia András! Próbáld meg törölni és újratelepíteni az alkalmazást és utána próbáld feloldani a blokkolásokat. Alternatív megoldásként az általunk biztosított router admin felületére tudsz még belépni, ahol típustól függően kezelheted a hálózatodra csatlakozó eszközöket. A routereink leírását IDE kattintva éred el. ^Dániel Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Sipos András
Tisztelt Szolgáltató!
Az otthoni internetet blokkoltam 2 készüléken.
Blokkolás felodásnál pedig hibát jelez az alkalmazás!(többszöri próbálkozás esetén is)
Nem tudom visszaállítani! Mi a teendő ilyen esetben?
Üdv S.A.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.