Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Homegateway


Sipos András

Kérdés

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia András! 

Próbáld meg törölni és újratelepíteni az alkalmazást és utána próbáld feloldani a blokkolásokat. Alternatív megoldásként az általunk biztosított router admin felületére tudsz még belépni, ahol típustól függően kezelheted a hálózatodra csatlakozó eszközöket. A routereink leírását IDE kattintva éred el. ^Dániel

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...