Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Hiba bejelentés


Szepesi Adrienn

Kérdés

3 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

A korábbi válaszunkat tudjuk megerősíteni. Ha a probléma a másik vállalatnál előfizetett szolgáltatásaidat érinti, úgy náluk szükséges hibabejelentést tenned. A folyamat része lehet az, hogy végül ők továbbítják a problémát felénk ha mi adjuk a vonalat, de a folyamat mindenképpen annál a szolgáltatónál indítható, akikkel szerződésben állsz. ^Dániel

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...