Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Rendelés törlése 72h után sem.


TJózsef

Kérdés

Kedves Telekom!

A történet ott kezdődik, hogy rendeltem egy felújított iPhone telefont (szerencsésen összetört az enyém). Időközben rájöttem, hogy inkább vennék új telefont kicsivel drágábban. A rendelést még szállítás előtt kértem, hogy töröljék (03.31-én megtörtént) azonban a rendszerből még ma sem törölték és nem tudok jelenleg másik készüléket rendelni. Beszéltem ügyintézővel telefonon, chat-en, mindenhol mondták, hogy 72h. Ünnep volt oké, de keddtől számítva az idő eltelt és szükség lenne egy normális telefonra (egy 7es iPhone van ideiglenesen, ami a fiókban hever évek óta) 

Kérdésem itt is felteszem újra, mikor várható végre az előfizetési rendszerből a visszamondott rendelés törlése? MT: 716871981 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...