A történet ott kezdődik, hogy rendeltem egy felújított iPhone telefont (szerencsésen összetört az enyém). Időközben rájöttem, hogy inkább vennék új telefont kicsivel drágábban. A rendelést még szállítás előtt kértem, hogy töröljék (03.31-én megtörtént) azonban a rendszerből még ma sem törölték és nem tudok jelenleg másik készüléket rendelni. Beszéltem ügyintézővel telefonon, chat-en, mindenhol mondták, hogy 72h. Ünnep volt oké, de keddtől számítva az idő eltelt és szükség lenne egy normális telefonra (egy 7es iPhone van ideiglenesen, ami a fiókban hever évek óta)
Kérdésem itt is felteszem újra, mikor várható végre az előfizetési rendszerből a visszamondott rendelés törlése? MT: 716871981
Kérdés
TJózsef
Kedves Telekom!
A történet ott kezdődik, hogy rendeltem egy felújított iPhone telefont (szerencsésen összetört az enyém). Időközben rájöttem, hogy inkább vennék új telefont kicsivel drágábban. A rendelést még szállítás előtt kértem, hogy töröljék (03.31-én megtörtént) azonban a rendszerből még ma sem törölték és nem tudok jelenleg másik készüléket rendelni. Beszéltem ügyintézővel telefonon, chat-en, mindenhol mondták, hogy 72h. Ünnep volt oké, de keddtől számítva az idő eltelt és szükség lenne egy normális telefonra (egy 7es iPhone van ideiglenesen, ami a fiókban hever évek óta)
Kérdésem itt is felteszem újra, mikor várható végre az előfizetési rendszerből a visszamondott rendelés törlése? MT: 716871981
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.