Ugrás a tartalomhoz
  • 0

E115 hibakód


Sport

Kérdés

8 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia Péter! A probléma megoldása érdekében kérjük, áramtalanítsd a modemet és a box-ot 1-2 percre, és a kábeleket húzd ki a konnektorból. Abban az esetben, ha az ismételt áram alá helyezés után sem működik a szolgáltatás megfelelően, kérjük, privát üzenetben jelezd nekünk a pontos hibaüzenet/hibakód, az MT azonosító és a kapcsolattartó mobiltelefonszám megadásával, hogy a segítségedre lehessünk. Köszönjük együttműködésedet! ^Gabi

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Kedves Péter! Javasoljuk, hogy a jövőben ne publikusan küldd el adataid, hanem privát üzenetben! A mobil elérhetőségedet várjuk még ott valamint, hogy ezt egyébként a TV-n/boxon keresztül tapasztalod, vagy esetleg a Telekom TV GO felületen! Várjuk privát válaszod! ^Attila

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...