A TVGO-m nem működik, sem az appban, sem asztali gépnél, mikor megpróbálok bejelentkezni, csak homokórázik, vagy visszavisz a bejelentkező felületre.
Több böngészőt kipróbáltam, újraindítottam, újratelepítettem, jelszóval, kóddal sem megy, sem telefonon, sem gépen.
Vagy homokórázik és nem jutok be a felületre egyáltalán.. vagy visszavisz a bejelentkező oldalra, vagy a főfelületre, ahol csak az archívok elérhetőek és látszik, hogy nem vagyok bent a fiókomban, de felajánlja, hogy jelentkezzek be. Ha megpróbálok bejelentkezni, kiírja, hogy aktív a bejelentkezésem, ezzel folytatom-e? Aztán homokórázik tovább... kétszer vettek fel hibajegyet chaten, és ígéretet kaptam, hogy felhív egy IT-s kolléga. Nem jött segítség. Egy hete személyesen is jeleztem az ügyfélszolgálaton a problémát, aznap új hibakód jelent meg: 170-STP és hogy nincs regisztrált TVGO-m a fiókomhoz. Nyilván van több éve. Az ügyintéző felhívott egy IT-st, aki közölte, hogy tudnak a problémáról, de nem tudja, hogy 3 óra alatt javul meg, vagy 3 nap. Nézegessem az applikációt. Ez egy hete volt. A mai nap szerettem volna jelezni ismét chaten, hogy továbbra sem oldódott meg a dolog, de miután össze-vissza passzolgattak a kollégák egymás között anélkül, hogy elkérték volna bármilyen azonosítómat, szimplán elfelejtettek válaszolni. Nem kérdés, de tisztelettel szeretném kérni, hogy valaki érdemben foglalkozzon az üggyel és oldja meg azt, ami előtte 4 évig zavartalanul működött. Köszi!
Kérdés
Judit86
Hello,
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.